بین المللی

بنیامین نتانیاهو : ماروانی نیستیم

خبرمهم: نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در دادگاهی اتهامات مطرح شده علیه وی و خانواده‌اش در این باره که آنها بیمار روانی هستند را رد کرد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در دادگاهی اتهامات مطرح شده علیه وی و خانواده‌اش در این باره که آنها بیمار روانی هستند را رد کرد.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و همسرش سارا و پسرشان یائیر، ادعاهای «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق این رژیم را که گفته بود نتانیاهو و خانواده‌اش بیمار روانی بوده و هر روز روان درمانی دارند را رد کرد.

نتانیاهو این سخنان را در جریان دادگاه خود در تل‌آویو مطرح کرد که وی طی آن شکایتی را علیه اولمرت به اتهام تهمت زدن و توهین کردن مطرح کرده است.

سارا نتانیاهو نیز خشم خود را از اظهارات اولمرت مطرح کرده و گفت: «من را متهم می‌کند که بیمار روحی هستم و وی به خوبی می‌داند که من سالم و خوب بوده و به عنوان مددکار اجتماعی به مداوای مردم می‌پردازم».

اولمرت بارها نتانیاهو و افراد خانواده وی را در جریان بحث‌های سیاسی در خصوص عملکرد نتانیاهو در دوران نخست وزیری، دیوانه توصیف می‌کرده است.

اولمرت گفته بود: «نتانیاهو در گذشته و زمانی که به مقابله با من به عنوان نخست وزیر دولت پرداخت، از دروغ و اطلاعات گمراه کننده استفاده می‌کرد. اما زمانی که قدرت را در دست گرفت، شخصیت عجیب وی آشکار شد و همسر و پسرش به صورت عجیب در امور دولت مداخله می‌کردند به گونه‌ای که در خصوص سلامت عقل آنها تردید ایجاد شد».

در پی این اظهارات، خانواده نتانیاهو شکایتی را علیه اولمرت مطرح کرده و خواستار دریافت غرامتی ۳۰۳ هزار دلاری شده‌اند.

وکیل مدافع اولمرت در جلسه روز گذشته تلاش کرد تا به دفاع از موکل خود بپردازد و به دادگاه گفت که خانواده نتانیاهو داروهایی برای درمان روان پریشی خود دریافت می‌کرده که بنیامین نتانیاهو این موضوع را به شدت رد کرد و سارا نتیانیاهو نیز به سرعت واکنش نشان داد و گفت: «من بیمار روانی نیستم و در اصل روانپرشک کودکان هستم».

نتانیاهو در ادامه این دادگاه گفت: «اولمرت با این سخنان خود مرتکب دو اشتباه شده است. وی در تلاش برای مخدوش کردن واقعیت خانواده من در برابر مردم بوده و از سوی دیگر نیز به بیماران روانی نیز طعنه زده است./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا