بین المللی

درگذشت یکی از نامزدهای انتخابات عراق پس از اعلام نتایج

خبرمهم: یکی از نامزدهای انتخابات پارلمانی عراق پیش از اعلام نتایج درگذشت.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، به نقل از پایگاه «سوا الاخباریه» رسانه‌های خبری امروز (یکشنبه) اعلام کردند «صدام محمد الشرابی» از نامزد‌های انتخابات پارلمانی این کشور، امروز و پیش از اعلام نتایج جان خود را از دست داد.
بر اساس گزارشها، خبر درگذشت این نامزد انتخابات عراق، سبب ایجاد شوک در محافل عراقی شد؛ چرا که این حادثه پیش از انتخابات عراق اتفاق افتاد.
رسانه‌های عراقی اعلام کردند علت مرگ صدام الشرابی بر اثر سکته شدید قلبی بوده است. گفتنی است صدام الشرابی یکی از نامزد‌های انتخابات عراق از استان نینوا بود.
همزمان با پایان رأی‌گیری در عراق «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر عراق در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: «الحمدلله، قول داده بودیم که انتخاباتی پاک و ایمن برگزار کنیم، ما وظیفه خود را به پایان رساندیم و امکانات را برای موفقیت برگزاری آن فراهم نمودیم. من از مردم شریف خود، همه رأی‌دهندگان، نامزدها، نیرو‌های سیاسی، ناظران، اعضای کمیساریای انتخابات، نیرو‌های امنیتی، سازمان ملل و مرجعیت دینی با درایت تشکر می‌کنم.»
«عثمان الغانمی» وزیر کشور عراق نیز با ارسال پیامی به مردم و نیرو‌های امنیتی عراق گفت: «شما بعد از حضور در پای صندوق‌های رأی درخواست ملت خود را برآورده کردید. شما عاشق کشور خود هستید.‌ای کسانی که انگشت خود را با جوهر رنگ کردید، با این رنگ، عشق وطن را به خود جلب کردید. از شما متشکرم. مردم عراق با صبحی جدید و آینده‌ای روشن روبه‌رو خواهند شد.» /yjc

 

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا