بین المللی

ابراز امیدواری یک مقام آمریکایی نسبت به از سرگیری هرچه زودتر مذاکرات وین

خبرمهم: یک مقام ارشد آمریکایی گفت که امیدوار است مذاکرات برجامی با ایران به زودی از سر گرفته شود.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، یک مقام ارشد آمریکایی که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات هسته ای با ایران به زودی از سر گرفته شود.این مقام آمریکایی اظهار داشت: ما امیدواریم که بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای انجام مذاکرات به وین بازگردیم.
وی افزود: مسیر مذاکرات در وین همچنان باز است. ایرانی‌ها در حال ارسال نشانه‌هایی به برخی طرفین مذاکرات هستند که به نظر می‌رسد آنها آماده بازگشت به وین باشند، اما به‌طور قطع باید دید آیا آنها در این روند مشارکت سازنده خواهند داشت یا نه؟
این مقام ارشد آمریکایی در ادامه نسبت به پیشرفت‌های اخیر در برنامه هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرد و گفت: ما و اسرائیل یک ارزیابی مشترک داریم که تا چه حد فعالیت‌های هسته‌ای ایران از زمان خروج دولت قبلی از برجام فراتر از محدودیت‌ها رفته است. زمان گریز هسته‌ای ایران از یک سال به چند ماه کاهش یافته و این واقعا موجب نگرانی است.
وی همچنین تصریح کرد: ایالات متحده همچنان بر این باور است که دیپلماسی بهترین راه برای محدود کردن برنامه هسته ای ایران و به عقب بازگرداندن پیشرفت‌هایی است که این کشور در طول چند سال اخیر به دست آورده است. من فکر می‌کنم که در حال حاضر مسئولیت با طرف ایرانی است. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. .
    مجید تخت‌روانچی سفیر جمهوری اسلامی در سازمان ملل نسبت به هرگونه ماجراجویی اسرائیل علیه ایران هشدار جدی داد.

    آقای تخت‌روانچی،
    هشدار جدی دوای درد نیست زیرا بالاترین مقامات جمهوری اسلامی سرسپردگان اجنبیانند اسرائیل با کمک آنان اسناد اتمی را دزدید تأسیسات نطنز را منفجر کرد و فخری‌زاده را ترور نمود.
    من از بیگانگان دیگر ننالم، که با من هر چه کرد آن آشنا کرد.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی،
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
    با تشکر از توجه شما،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا