بین المللی

سردخانه‌های فلوریدا از پس آمار بالای تلفات کرونایی‌ها برنمی آیند

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در پایگاه اینترنتی خود نوشت: در حالی که روزانه صد‌ها نفر از مردم فلوریدا از بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست می‌دهند، ظرفیت سردخانه‌ها در این ایالت پر شده است.مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به این نتایج دست یافت که میانگین مرگ روزانه در ماه اوت ۲۴۴ نفر بود که بالاترین رقم در دوران این همه گیری است. این افزایش ناگهانی مرگ و میر احتمالا به علت شیوع گونه دلتای ویروس کرونا است که بسیار مسری‌تر است.
کارکنان سردخانه‌های فلوریدا از زمان وقوع آخرین موج این بیماری بی وقفه کار می‌کنند.
در شهر تمپا، مدیر یکی از سردخانه‌ها گفت: وقت کافی برای دفن همه کسانی که از کووید-۱۹ جان باخته اند ندارند و مراسم تدفین تا چند هفته آینده رزرو شده است.
در یک سردخانه دیگر در شهر وینتر گاردن نیز اجساد تا سقف روی هم انباشته شده اند.
ریچارد پریندیوایل، مدیر سردخانه شهر آپوپکا به شبکه سی بی اس گفت در ده‌ها سال دوران حرفه‌ای خود تا این اندازه پرمشغله نبوده است.
وی گفت در هر یک ساعت شش تماس برای دریافت جسد دارد.
تا کنون تقریبا ۴۶ هزار نفر از بیماری کووید-۱۹ در فلوریدا جان باخته اند و بیش از ۵۰ درصد از جمعیت این ایالت به طور کامل واکسینه شده اند.
در بحبوحه افزایش بی سابقه مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹، ران دسنتیس، فرماندار فلوریدا، به شدت درگیر این مشاجره است که آیا می‌تواند در مدارس استفاده از ماسک را اجباری کند یا خیر. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا