بین المللی

بیل گیتس و همسرش بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا می‌شوند

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرمهم، «بیل گیتس» بنیانگذار مایکروسافت و همسرش «ملیندا» با انتشار توییت مشترکی از تصمیم خود مبنی بر جدایی بعد از ۲۷ سال زندگی مشترک خبر دادند. اما خاطر نشان کردند که به همکاری با یکدیگر در بنیاد گیتس ادامه می‌دهند.

در بخشی از توییت منتشر شده به این نکته اشاره شده است که آنها بر این باورند که حضورشان در کنار یکدیگر به عنوان یک زوج، دیگر سازنده نیست و به عنوان یک زوج در مرحله بعدی زندگی نمی‌توانند به رشد یکدیگر کمک کنند.

با توجه به متن توییت، به نظر می‌رسد این زوج سرشناس مدت‌ها برای حفظ روابط خود تلاش کرده‌اند و در نهایت پس از مدت‌ها فکر کردن تصمیم به جدایی گرفته‌اند. آین زوج می‌گویند در حالی مسیر جدید زندگی خود را آغاز می‌کنند که خواستار احترام به حریم خصوصی خانواده خود هستند.حاصل ازدواج بیل گیتس و ملیندا، سه فرزند و بنیاد گیتس است که برای امور انسان دوستانه راه اندازی شده است. بنیاد گیتس در سال‌های فعالیت خود میلیاردها دلار برای امور بشردوستانه همچون درمان بیماری‌های عفونی و ترویج واکسیناسیون کودکان هزینه کرده است. این بنیاد به بهبود وضعیت زندگی مردم در سراسر جهان کمک می‌کند.

در متن توییت به اشتراک گذاشته شده به این موضوع اشاره کرده‌اند که پس از جدایی به همکاری خود در بنیاد گیتس ادامه می‌دهند.  بیل گیتس از زمان تاسیس مایکروسافت تا سال ۲۰۰۰  به مدت ۲۵ سال به عنوان مدیرعامل مایکروسافت فعالیت کرده است. در سال ۲۰۱۴ ریاست هیئت مدیره را برعهده گرفت و در سال ۲۰۲۰ از هیئت مدیره کناره گیری کرد تا بر فعالیت‌های بشر دوستانه تمرکز کند.

بیل گیتس و ملیندا در سال ۱۹۹۴ با یکدیگر ازدواج کردند. در آن زمان بیل گیتس مدیرعامل و مدیر بخش نرم افزار مایکروسافت بود. ملیندا در سال ۲۰۱۳ از سوی مجله فوربز بعد از آنگلا مرکل و دیلما روسف به عنوان سومین زن قدرتمند جهان شناخته شد. هنوز جزئیات توافقات مالی بیل گیتس و همسرش ملیندا بعد از جدایی منتشر نشده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا