بین المللی

حمله دوباره ستاره هالیوود به ترامپ

خبرهای فوری: رابرت دنیرو، بازیگر هالیوود، که برای گفتگو درباره فستیوال فیلم ترایبکا به برنامه لیت شو در شبکه سی بی اس رفته بود، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را یک "بازنده کامل" و "احمق" خواند.

به گزارش بخش بین المللی سایت خبرهای فوری، دنیرو از زمان مبارزات انتخاباتی ترامپ تا کنون، همیشه از وی و سیاست هایش انتقاد کرده است.

بازیگر ۷۵ ساله فیلم «پدر خوانده» گفت تلاش کرد یک فرصت به ترامپ بدهد اما ناامید شده است زیرا “این مرد ثابت کرده است که یک بازنده کامل است.”

این ستاره هالیوود با بیان این اظهارات نقش خود را به عنوان رابرت مولر، بازرس ویژه در برنامه پخش زنده شنبه شب (SNL) گذشته تلافی کرد. وی در آن برنامه نقش مولر را ایفا و خلاصه ای از یافته های گزارش مولر را قرائت کرد که در آن آمده بود هیچ مدرکی یافت نشده است که ثابت کند تیم کارزار انتخاباتی ترامپ با روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا تبانی کرده باشد.

دنیرو گفت این تعهد مدنی وی برای ایفای نقش مولر بوده است و افزود “نمی دانم امکان پذیر است یا خیر اما من به بیان این حرف ادامه می دهم که [اگر امکان دارد] به او [ترامپ] دستبند بزنید و با لباس نارنجی او را ببرید [زندانی کنید.]”

این بازیگر همچنین ترامپ را یک “گانگستر فریبکار در کاخ سفید” خواند.

دنیرو افزود: “حتی گانگسترها هم برای خود اصول اخلاقی دارند، اما این آدم حتی نمی داند این ها چیست.”

وی ترامپ را یک “احمق سرخورده” خواند که رئیس یک خانواده خلافکار بوده است و گفت ترامپ تلاش کرد مانند یک مرد موفق عمل کند اما وی برخی از ویژگی های چنین افرادی را نداشت.

[irp posts=”12344″ name=”رقبای ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا چه کسانی هستند؟”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

‫۲ دیدگاه ها

  1. بنام آرانبخش دلها
    فاسد
    اینجانب هرگز بشخصی توهین نمیکنم ، امّا در دوران مبارزات انتخاباتی ترامپ ، مکرراً در فضاهای مجازی ترامپ را ” جانوری خطرناک ” اعلام کردم و همچنان قویا در این موضع هستم ، بنظر حقیر ، هیتلر فاشیستِ خطرناک و باسواد بود ، امّا ترامپ بجزء حقه بازی ، کلاهبرداری ، شهوت پرستی ( از همه نوع ) هنرِ دیگری ندارد ، انتخاب او بعنوان رئیس جمهور ، آمربکا و ملت آمریکا را به شدّت زیر سئوال بردو شرکت مجدد او در انتخابات ، افتضاح و رسوائی آمریکا را خواهد داشت .

    1. با احترام برعکس تمام دروغگویان چپ وراست وتندرو و کندرو که مردم احساسی ایرانو به خودشون جلب کردن تا بهشون رای بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا