اقتصادی

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۸/۱۰/۲۴| دلار ارزان شد

خبرهای فوری: قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۹۰ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت دلار در صرافی ملی به ۱۳ هزار تومان رسیده است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرهای فوری، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید  ۴ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۲۸ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۹۰ هزار و ۸۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۵۳۹.۶ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴عیار ۶۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان، هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۶۹۱ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۵۰۲ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم  ۱۳ هزار  تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان است. /تسنیم

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا