اقتصادی

ریزش شدید جذب سرمایه صندوق مبنی بر بیت‌ کوین

خبرمهم: CoinShares گزارش می‌دهد که بیت‌کوین در هفته گذشته، تنها ۰.۶ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. بر اساس این گزارش، محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در مجموع ۶۴ میلیون دلار ورودی داشته‌اند. هفته گذشته، ۵ میلیون دلار در اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ سرمایه گذاری شد که ۱۱ هفته ضرر را جبران کرد.

CoinShares گزارش می‌دهد که بیت‌کوین در هفته گذشته، تنها ۰.۶ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. بر اساس این گزارش، محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در مجموع ۶۴ میلیون دلار ورودی داشته‌اند. هفته گذشته، ۵ میلیون دلار در اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ سرمایه گذاری شد که ۱۱ هفته ضرر را جبران کرد.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، در گزارشی که روز دوشنبه منتشر شد، مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال CoinShares اعلام کرد که بیت‌کوین در هفته گذشته تنها ۰.۶ میلیون دلار وجوه جدید دریافت کرده است. این در حالی است که پس از معرفی این محصول در ایالات متحده، فروش استقراضی بیت‌کوین(Short-Bitcoin)  فقط ۵۱ میلیون دلار ورودی ثبت کرد.

ریزش شدید جذب سرمایه صندوق مبنی بر بیت‌ کوین

بر اساس این گزارش، مجموع کل ورودی محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در هفته گذشته، ۶۴ میلیون دلاری بوده است. اگرچه آمار سرفصل این واقعیت را پنهان می‌کند که اکثریت قابل توجهی از این ورودی‌ها به محصولات سرمایه گذاری در پوزیشن‌های فروش بیت‌کوین بوده است، این گزارش بیان می‌کند که این محصولات شاهد جریان‌های ورودی بوده‌اند. ۲۰ میلیون دلار از مجموع کل وجوه جدید سرمایه‌گذاری شده در موقعیت‌های سرمایه گذاری بلند مدت ارزهای دیجیتال از کشورها و مناطق خارج از ایالات متحده، از جمله برزیل، کانادا، آلمان و سوئیس شناسایی شد. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال افزایش به سمت دارایی‌های طولانی در سطوح فعلی هستند و هجوم به پوزیشن فروش استقراضی بیت‌کوین احتمالاً ناشی از نقدینگی ارز دیجیتال برای اولین بار در ایالات متحده و نه احساسات منفی جدید است.

در هفته گذشته، در مجموع ۵ میلیون دلار سرمایه گذاری روی اتریوم ، دومین ارز دیجیتال بزرگ انجام شد و به مجموعه ۱۱ هفته‌ای که در آن اتریوم زیان دیده بود، پایان داد. نگرش منفی فعلی کمترین تاثیر را بر محصولات سرمایه گذاری چند دارایی داشته است که در دو هفته اول سال جاری خروجی نسبتاً کمی داشته‌اند. مجموع ورودی برای این محصولات ۴.۴ میلیون دلار آمریکا بوده است. در ادامه این گزارش آمده است که سایر ارزهای دیجیتال شاهد سرازیر شدن پول سرمایه‌گذاران بوده‌اند که ممکن است نشان‌دهنده این باشد که سرمایه‌گذاران دوباره شروع به تنوع بخشیدن به دارایی‌های خود کرده‌اند. مهم‌تر از همه، سولانا، پولکادوت و کاردانو مجموعاً به ترتیب ۱، ۰.۷ میلیون دلار و ۰.۶ میلیون دلار سرمایه جدید کسب کرده‌اند./اقتصادآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا