افزایش قیمت سکه

خبرمهم: بازار طلا و سکه بعد از ظهر امروز، ۵ خردادماه، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به‌طوری‌که سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ٨٠، ٢٠ و ۴٠ هزار تومان کاهش روبرو بوده‌اند و سکه گرمی ۵٠ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

بازار طلا و سکه بعد از ظهر امروز، ۵ خردادماه، افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به‌طوری‌که سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ٨٠، ٢٠ و ۴٠ هزار تومان کاهش روبرو بوده‌اند و سکه گرمی ۵٠ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم، بعد از ظهر امروز اونس جهانی با نرخ ١٨۴٣ دلار و ٨٠ ثبت شده اما بازار طلا و سکه برخلاف روند نزولی طلای جهانی افزایش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به این صورت سکه امامی با ٨٠ هزار تومان افزایش روبرو بوده است.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت  ١۴ میلیون  و ۵٣١ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۵٣ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ٨٠ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٧ میلیون و ٩٩۵ هزار تومان معامله می‌شود و نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۷ میلیون و ٩٧۵ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ٢٠ هزار تومان داشته است.

ربع سکه نیز ۵ میلیون و ٢٠ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ٩٨٢ تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۴٠ هزار تومان داشته است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ٨٧٢ هزارتومان و با ۵٠ هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز معاملاتی گذشته معادل ۲ میلیون و ٨٣٢ تومان با ثبت شده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ٣۶٩ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴١۵ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ٧١٠ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ٢۵۰ هزار تومان حباب دارد./اقتصادآنلاین

خروج از نسخه موبایل