اقتصادی

بازار ارز در مدار ریزشی/ دلار به کانال ۲۵هزار تومان سقوط کرد

خبرمهم: امروز نرخ ارز در صرافی‌های رسمی کشور با ریزش چشمگیری مواجه شد به طوریکه قیمت فروش دلار در برخی صرافی‌ها به کانال ۲۵هزار تومان رسید.

گزارش بخش اقتصادی سایت خبرمهم،  طبق اعلام کانون صرافان ایرانیان، امروز نرخ ارز در صرافی‌های رسمی کشور با ریزش چشمگیری مواجه شد به طوریکه قیمت فروش دلار در برخی صرافی‌ها به کانال ۲۵هزار تومان رسیده است.

ضمن اینکه نوسان قیمت بین صرافی‌ها  نیز بسیار بالا است؛ بر این اساس در ساعت (۱۳:۵۰) امروز، نرخ دلار در صرافی‌ها بین ۲۵۸۰۰ تا ۲۶۹۹۵تومان و یورو از ۲۹۶۰۰ تا ۳۳۳۰۰تومان نوسان دارد.

صرافی‌ملی هم امروز قیمت دلار را برای فروش ۲۶۳۵۰ و یورو را ۳۰هزار و ۹۰۰تومان اعلام کرد و همچنان جای نرخ خرید در تابلوی آن خالی است.

به گفته فعالان بازار ارز، با احتمال برنده شدن دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا جو بازار ارز ریزشی شده و قیمت‌ دلار و یورو تا حدود ۴۰۰۰تومان کاهش یافته است.

همچنین امروز خریداری برای دلار ۲۵هزار تومانی هم وجود ندارد و بیشتر مراجعه‌کنندگان به صرافی‌ها قصد فروش ارز‌های خود را دارند.

بر این اساس، انتظار می‌رود کاهش قیمت دلار همچنان ادامه‌دار باشد و حتی در همین رابطه برخی صرافی‌ها اظهار کرده‌اند که با جو فعلی احتمال ریزش نرخ بین ۲۰ تا ۲۲هزار تومان هم وجود دارد./اقتصاد آنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا