فرهنگی

همکاری خواننده ها با ستادهای انتخاباتی؛ از بازارگرمی تا واقعیت

خبرمهم: با نزدیک شدن به ایام انتخابات، نامزدهای ریاست جمهوری از هر ظرفیتی برای جذب آرای بیشتر و مشارکت حداکثری در انتخابات بهره می جویند و در این مسیر همانند گذشته از قابلیت هنر هم غافل نیستند.

به گزارش بخش فرهنگی سایت خبرمهم، سلبریتی‌ها به عنوان حلقه ای واصل میان کاندیداها و مردم، همواره رکنی اساسی برای جذب بیشتر آرا به حساب می آیند و هنرمندان موسیقی و خصوصا خواننده ها به اصطلاح یک پای ثابت قضیه هستند. در دوره های پیشین انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور جدی و فعال خواننده ها با هر شخصیت و از هر ژانری بوده ایم و حتی افرادی پایشان به تبلیغات انتخاباتی باز شده است که این روزها و پس از گذشت چند سال از آن دوره، نسبت آن خواننده با کاندیدای انتخاباتی، بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

هرچند رسم حمایت سلبریتی‌ها از کاندیدای مورد نظرشان و اعلام صریح رأی‌ به یک نامزد یا بر عهده گرفتن اجرای آهنگ ها و ترانه های تبلیغاتی آنها، تنها مختص به کشورمان ایران نیست؛ برای مثال امسال در نبرد بایدن و ترامپ، خوانندگان و بازیگران بسیاری به صراحت حمایت خود را نسبت به یکی از آنها اعلام کردند و حتی در روز تحلیف رییس جمهور جدید آمریکا، در مراسم دعوت شدند.

با در نظر گرفتن چنین شرایطی، حالا که کمتر از دو ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ (۲۸ خرداد ماه) باقی مانده است، به طور حتم نامزدها به دنبال جلب هنرمندانی برای ساخت موسیقی، ویدیو و نماهنگ هایشان خواهند بود تا بتوانند ویترین مناسبی برای خود و در نهایت، جلب نظر مردم داشته باشند.

در همین راستا تاکنون نام هایی همچون سالار عقیلی، محسن چاوشی و یک خواننده جوان، به عنوان افرادی که به آنها پیشنهاد شده است تا وارد کارزار انتخاباتی شوند در خبرها برده شده است؛ خبرهایی که در عین حال می توانند به نوعی بازارگرمی، برای روزهای کساد موسیقی و کنسرت ها تلقی شوند و تا به امروز هم فقط توسط خود این خواننده ها در فضای مجازی اطلاع رسانی  شده است.

هرچند در روزهای گذشته عقیلی و چاوشی مذاکره با ستادهای انتخاباتی را تکذیب کرده اند، اما نگاهی به چند سال قبل و پیشینه همکاری این خواننده ها با ستادهای انتخاباتی، چندان هم گمانه زنی ها در این زمینه را دور از ذهن نمی کند و حتی می توان انتظار داشت در آینده ای نه چندان دور، خبرهایی که این روزها در حد شایعه دانسته می شود، به واقعیت بپیوندد. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا