حوادث

دختر جوان ۲۶ ساله که جراحی بینی کرده بود، جان خود را از دست داد

خبرهای فوری: مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: دختر جوان همدانی، که اقدام به جراحی بینی کرده بود بر اثر آمبولی ریه، جان خود را از دست داده است.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری، دکتر علی احسان صالح در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: پس از بررسی های دقیق در پزشکی قانونی، علت مرگ این خانم جوان آمبولی ریه اعلام شده است.

این خانم جوان که پنج شنبه گذشته در بیمارستان بعثت همدان جراحی بینی داشته، پس از انجام عمل موفقیت آمیز، با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص می‌شود ولی متاسفانه چندساعت پس از ترخیص دچار تنگی نفس شدید شده و مجددا به بیمارستان مراجعه می کند.

آمبولی ریه و ایجاد لخته در عروق بدن بعضا در تعدادی از جراحی ها اتفاق می افتد که در واقع جراحی زمینه ایجاد لخته را فراهم می کند هرچند عمل زیبایی بینی عمل سختی نیست اما با توجه به ماهیت جراحی این عمل امکان لخته شدن خون در عروق اصلی اعضاء اصلی بدن وجود دارد.

دکتر صالح با اعلام اینکه متاسفانه آمبولی قابل درمان نیست، افزود: از شکایت خانواده متوفی از پزشک یا بیمارستان، بی اطلاع است، ولی در صورت شکایت و دستور مقام قضایی، بررسی و اقدامات قانونی لازم در حوزه پزشکی قانونی انجام خواهد شد.

حمید کیانی، مدیر بیمارستان بعثت همدان نیز گفت: این خانم پس از جراحی با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد ولی ساعتی پس از ترخیص، وی دچار تنگی نفس می شود که پس از انتقال مجدد ایشان به بیمارستان، و تلاش پزشکان و عملیات احیاء، جان خود را از دست دادند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا