حوادث

بازداشت دزد لاکچری که با ماشین لوکس دم خانه زنان تهران می رفت

خبرمهم: دزد لاکچری که با ماکسیما به در خانه زنان تهرانی برای خرید لوازم شان که در سایت دیوار آگهی می کردند می رفت بازداشت شد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرمهم،  دزد لاکچری که برای فریب طعمه هایش از خودروهای مدل بالا  و لوکس استفاده می کرد بازداشت شد این دزد طعمه های خود را از سایت دیوار انتخاب می کرد که اغلب زنان تهرانی بودند. رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی از دستگیری متهمانی که از سایت دیوار طعمه های خود را پیدا می کردند، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی گفت: بیست و چهارم دی ماه پرونده ای مبنی برکلاهبرداری به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۶۴ قائم (عج) تشکیل که خانم شاکی، در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، گوشی آیفون مدل ایکس مکس را به قیمت ۲۳ میلیون تومان برای فروش درسایت دیوار آگهی کرده بودم که شانزدهم دی ماه شخصی برای خرید گوشی تماس گرفت و با یکدستگاه خودروی ماکسیما ی مشکی به آدرس من مراجعه کرد و پس از خرید گوشی یک پیامک جعلی مبنی بر واریز مبلغ مورد معامله به صورت شبا برای من ارسال کرد که پس از بررسی حساب خود متوجه شدم پولی به حسابم واریز نشده و خریدارگوشی اقدام به کلاهبرداری نکرده است .

وی ادامه داد: اقدامات لازم از جمله دلایل و مستندات شاکی دریافت و با انجام اقدامات پلیسی و بررسی پلاک خودروی ماکسیما، مالک آن شناسایی که در تحقیقات بیان داشت، در کار اجاره خودرو است و در آن روز خودروی خود را به شخصی به نام سهراب اجاره داده است که با همکاری مالک خودرو وی در یک اقدام پلیسی در منطقه نیاوران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد با همدستی یکی از دوستانم به اسم امیر به قصد کلاهبرداری خودرو را اجاره کردیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با هماهنگی مقام قضایی امیر را دستگیر که درتحقیقات بعمل آمده او نیز به بزه انتسابی اعتراف کرد.

وی عنوان کرد: پس از انجام اقدامات لازم یکی دیگر از مالباختگان که به این شیوه از وی کلاهبرداری شده و یکدستگاه گوشی به مبلغ شش میلیون و پانصد هزار تومان از وی خریداری شده بود نیز شناسایی و پس از مواجهه با متهمان هر دو آنها را به عنوان کلاهبردار معرفی کرد.

شریفی خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات، متهمان به همراه گزارش نهایی به دادسرا اعزام و با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند و تحقیقات برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی همچنان ادامه دارد. /رکنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا