استانیاصفهانحوادث

بازگرداندن کوله پشتی میلیاردی به مالک آن

خبرهای فوری: رئیس پلیس فرودگاه اصفهان گفت: یک کوله‌پشتی حاوی 2 میلیارد ریال، وجه نقد، ارز خارجی و طلا توسط یکی از مأموران پلیس پیدا و تحویل صاحب آن شد.

به گزارش بخش حوادث سایت خبرهای فوری به نقل از پایگاه خبری پلیس، ذبیح‌الله دلاور اظهار کرد: روز گذشته حسین قاسمی از مأموران پلیس فرودگاه اصفهان، متوجه شد یک کوله‌پشتی در محوطه فرودگاه بدون صاحب رهاشده است.

رئیس پلیس فرودگاه اصفهان تصریح کرد: این پلیس وظیفه‌شناس پس از بررسی امنیتی، کوله‌پشتی را بازرسی کرد که حاوی ۱۰ دسته‌چک، ۳ انگشتر طلا، یک برگ چک در وجه حامل به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، ۴ قطعه سکه بهار آزادی و ارزهای خارجی شامل «پوند- دلار آمریکا- دلار کانادا- درهم امارات- درهم مغرب- یوان چین- یورو- ارز مالزی» و وجه نقد کشورمان در مجموع به ارزش ۲ میلیارد ریال بود.

وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند مالک آن را شناسایی و اموال کشف‌شده را پس از طی مراحل قانونی به او بازگرداندند.

دلاور در پایان خاطرنشان کرد: صاحب این کیف از صحت عمل و وظیفه‌شناسی ستوانیکم حسین قاسمی و مجموع کارکنان خدوم و تلاشگر نیروی انتظامی تقدیر کرد و از خدای متعال برای تلاشگران عرصه نظم امنیت سالی توأم بابرکت و موفقیت را خواستار شد. /فارس

[irp posts=”13322″ name=”مصدومیت دومامور دیگر پلیس با نارنجک دستی”]

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. یارو ۲۰۰ میلیون پول پیدا کرده و پس داده، بعد طرف از خدای متعال سالی توأم بابرکت و موفقیت را خواستار شده؟
    بابا یه پولی مژدگانی چیزی بزار شب عیدی کف دستش
    دعا رو که همه بلدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا