سیاسی

احمد علیرضابیگی: احتمال حصر احمدی‌نژاد وجود ندارد و چون ما هیچ گزینه‌ای در این انتخابات نداریم، احمدی‌نژاد از ۶ کاندیدای فعلی هم حمایتی نمی‌کند.

خبرمهم: من خبر جدیدی از محمود احمدی نژاد ندارم. سکوت احمدی نژاد با بحث محدودیت ارتباطی متفاوت است.

احمد علیرضابیگی: احتمال حصر احمدی‌نژاد وجود ندارد و چون ما هیچ گزینه‌ای در این انتخابات نداریم، احمدی‌نژاد از ۶ کاندیدای فعلی هم حمایتی نمی‌کند. من خبر جدیدی از محمود احمدی نژاد ندارم.

به گزارش بخش سیاسی سایت خبرمهم، احمد علیرضا بیگی، افشا‌کننده ماجرای خودرو‌های شاسی بلند در مجلس یازدهم به مطهره حیدری، خبرنگار گروه رسانه‌ای خبرهای فوری مهم در‌ خصوص احتمال یک سری منابع از حصر محمود احمدی‌نژاد گفت: من خبر جدیدی از محمود احمدی نژاد ندارم. سکوت احمدی نژاد با بحث محدودیت ارتباطی متفاوت است. احمدی نژاد با سکوتش به تصمیم و عملکرد شورای نگهبان احترام گذاشت ولی اطلاعی نسبت به محدودیتی‌هایی که می‌گویند برای ایشان بوجود آوردند ندارم. 

علیرضا بیگی در‌خصوص حمایت احمدی‌نژاد از کاندیدای ریاست جمهوری افزود: امکان حمایت احمدی‌نژاد از ۶ کاندیدا وجود ندارد چون ما هیچ گزینه‌ای در این انتخابات نداریم. آقای احمدی‌نژاد برای اجابت خواسته مردم در انتخابات حضور پیدا کرد تا صرفا پاسخگوی هوادارانش باشد. آن هم مردمی که چند روز در جلوی خانه ایشان تجمع کرده بودند و درخواست حضور ایشان را داشتند.

احمدی نژاد با تجربه‌ای که از ۸ سال ریاست جمهوری داشت و همچنین مطالعاتی که انجام داده بود برای برون رفت از شرایط موجود کشور و اتکا به آرا و پشتوانه مردمی، برنامه‌ای با اولویت تحولات اقتصادی داشتند. هرگونه اقدام در این زمینه نیازمند پشتوانه ملی است ولی خب این امکان از ایشان سلب شد. ما مشتاق بودیم در کنار تمام کسانی که احساس می‌کردند می‌توانند در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند، آقای احمدی‌نژاد هم حضور پیدا کند، آنوقت معلوم می‌شد که ایشان دارای چه پشتوانه مردمی قابل توجهی است و با این پشتوانه تغییرات اساسی را در مدیریت داخلی کشور ایجاد می‌کرد. 

احمد علیرضا بیگی نماینده مجلس یازدهم در پایان گفت: هیچ احتمالی از حصر و محدودیت‌های ارتباطی احمدی‌نژاد درست نیست چون تحرک سیاسی و اجتماعی خاصی ندارد که بخواهد سبب محدودیت یا چنین اقدامات نادرستی شود. 

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا