ورزشی

بازی‌هایی که با درگیری به پایان رسیدند

خبرمهم: برخی از بازی‌های پرتنش پس از سوت پایان به میدان جنگ تبدیل شدند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، قبول شکست کار هر تیمی نیست. برخی از بازیکنان یا تیم‌ها نمی توانند باور کنند در یک بازی مغلوب شدند یا جامی را از دست دادند. در ادامه به بازی هایی که در چند سال اخیر با درگیری به پایان رسید اشاره می شود.

اتلتیکوناسیونال-روساریو سنترال. یک چهارم نهایی کوپا لیبرتادورس ۲۰۱۶

حرکت تحریک برانگیز بریو پس از به ثمر رساندن گل سوم اتلتیکو و خوشحالی اش در مقابل دروازه بان روساریو سنترال آغازگر یک تنش بود. در آن لحظه اتفاق خاصی نیفتاد اما پس از پایان بازی جنگی شروع شد. بازیکنان به هر شکلی به هم ضربه می زدند و کاملا آشکار بود که هدف اصلی بریو بود که آن حرکت را انجام داد.

سانتوس-پنیارول. فینال کوپا لیبرتادورس ۲۰۱۱

تنها چند ثانیه باقی مانده بود تا سانتوس جشن قهرمانی بگیرد. بازیکنان تیم اروگوئه‌ای که از آتش خشم می سوختند به سمت بازیکنان حریف برزیلی‌شان حمله کردند تا به آنها ضربه بزنند. در عرض چند دقیقه زمین مسابقه مانند میدان جنگ شد.

اتلتیک بیلبائو- بارسلونا. فینال کوپا دل ری ۱۹۸۴

تقابل های پرتنش اتلتیک و بارسلونا به فینال کوپا دل ری رسید. بازی با یک نتیجه خیلی نزدیک به پایان رسید اما پر از تنش و لگد بود و در طول بازی این موضوع دیده شد. با این حال پس از سوت پایان خشم  بازیکنان آشکار شد. دیگو آرماندو مارادونا با بازیکنان بیلبائویی روبرو شد و لگد میگلی به پشت دی آندرس و کلوس به تسکی سالیناس در یادها باقی ماند. این تصاویر ناپسند مشهور شد.

والنسیا-اینتر لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۰۷

بازی خیلی پرتنش بود و در وقت های اضافه درگیری میان ماتراتزی و روبرتو آیالا در یک دوئل توپ گیری صورت گرفت. اعتراضات نسبت به بازی خشن حریف تا پایان بازی وجود داشت اما درگیری اصلی میان بازیکنان زمانی شروع شد که داوید ناوارو از نیکمت بیرون آمد و یک ضربه به بوردیسو، بازیکن اینتر زد. ناوارو به هدف بازیکنان اینتر تبدیل شدند و همه او را دنبال می کردند. درگیری به رختکن هم کشیده شد.

صربستان- آلبانی. انتخابی یورو ۲۰۱۶

یک پرچم و یک پهپاد؛ این دو شی موجب شدند بازیکنان آلبانی و صربستان با هم درگیر شوند و پیش از پایان نیمه نخست به هم مشت و لگد بزنند. کاملا مشخص بود به خاطر وضعیت سیاسی دو کشور این بازی پرتنش خواهد بود. پنج دقیقه به پایان نیمه اول مانده بود که یک پهپاد با پرچم آلبانی بزرگ روی زمین آشکار شد. یکی از بازیکنان صربستان آن را گرفت و به بیرون از زمین انداخت. بازیکنان آلبانی در واکنش به او حمله وضربه زدند. در نهایت این درگیری‌ها موجب شد داور بازی را لغو کند.

ریورپلاتهبوکاجونیورز. نیمه نهایی کوپا لیبرتادورس ۲۰۰۴

دیدار دو تیم برتر کشور آرژانتین همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد اما این بار که آن ها برای رسیدن به فینال تلاش می کردند با هم به شدت درگیر شدند. گایاردو، بازیکن ریور روی کاسینی خطا کرد و این موضوع برای ریور گران تمام شد چون داور هر دو بازیکن را اخراج کرد. پس از آن بازی دیگر از کنترل خارج شد. بازیکنان همدیگر را هل می دادند و خطاهای شدید می کردند. کار به جایی رسید که گایاردو با ناخن هایش بینی آبوندانزیری را زخمی کرد. تلاش برای درگیری، بازیکنان و مربیان در حال جداسازی، سرنگونی بدنساز بوکاجونیور در این بازی دیده می شد تا جایی که هیچ‌کس نتیجه را به یاد ندارد و تنها این تصاویر در خاطرش باقی مانده است./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا