ورزشی

اولین کشوری که به تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را می‌دهد!

خبرمهم: فدراسیون فوتبال مجارستان اعلام کرد مسابقات فوتبال در این کشور بار دیگر می‌تواند با حضور تماشاچیان در استادیومها برگزار شود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، بعد از آنکه دولت مجارستان نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی در این کشور با حضور تماشاچی، البته با رعایت پروتکل‌های تامین سلامت، چراغ سبز نشان داد، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد مسابقات فوتبال آتی در لیگ این کشور با حضور تماشاچی‌ها برگزار خواهد شد. به این ترتیب مجارستان اولین کشوری است که اجازه حضور هواداران فوتبال در استادیومها را صادر می‌کند.

بر اساس دستورالعمل اعلام شده، برگزارکنندگان مسابقات باید ترتیبی بدهند تا روی سکوها بین هر دو تماشاچی سه صندلی خالی وجود داشته باشد. از این گذشته هیچ هواداری نباید مستقیما و بدون فاصله روی صندلی جلویی یا پشت سری هوادار دیگری بنشیند.

بر اساس بند دیگری از این دستورالعمل، بازیکنان حاضر در میدان، بازیکنان ذخیره و کادر فنی و هر شخص دیگری که در میدان یا اطراف آن حضور دارد باید اخیرا تست کرونا داده و نتیجه تستش منفی شده باشد.

فدراسیون فوتبال مجارستان اعلام کرده اینکه باشگاه‌ها می‌خواهند با حضور تماشاچی‌هایشان بازی کنند یا بدون تماشاچی، به عهده خود آنها است. بلیط‌های دیدار فینال جام حذفی مجارستان که چهارشنبه آینده در استادیوم فرانتس پوشکاش شهر بوداپست برگزار خواهد شد به زودی به صورت آنلاین فروخته خواهد شد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا