ورزشی

چه صنوف و اماکن ورزشی اجازه فعالیت دارند؟

خبرمهم: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از آغاز به کار تعداد زیادی از اصناف پر خطر مانند قهوه خانه و کافی شاپ ها خبر داد و گفت: مکان های ورزشی که ورزشکاران به صورت انفرادی به ورزش می پردازند، باز است.

به گزارش بخش اجتماعی سایت خبرمهم، سرهنگ نادر مرادی اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعداد زیادی از اصناف فعالیت خود را از روز سه شنبه هفتم خرداد ماه آغاز کردند و تعدادی از صنوف که همچنان پرخطر محسوب می شوند بسته بوده و اجازه فعالیت ندارند.

وی با اشاره به اینکه، استخرها، سینماها و مراکز ماساژ از این جمله اصناف پرخطر بوده که تعطیلی آنان ادامه دارد، تصریح کرد : این صنوف تا اطلاع ثانوی تعطیل و در صورت فعالیت به منزله رعایت نکردن قوانین بوده و برابر قانون با این گونه واحدهای صنفی متخلف برخورد  قانونی خواهد شد.

 وی درخصوص بازگشایی اماکن ورزشی  بیان کرد: ورزش هایی که به صورت تجمعی در محیط بسته انجام می شوند همانند بسکتبال، شنا و…. اجازه فعالیت ندارند و تعدادی از  سالن های ورزشی که در آن ورزش هایی به صورت رو در رو و دو نفره همانند کشتی انجام می گیرد نیز فعلا بازگشایی نخواهد شد.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی همچنین در خصوص چگونگی فعالیت باشگاه های بدنسازی، گفت: این دسته از ورزش ها که به صورت انفرادی انجام می پذیرد منعی نداشته و فعالیت شان آغاز شده است.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در پایان به فعالیت قهوه خانه ها و کافی شاپ ها اشاره داشت و خاطر نشان کرد: فعالیت این دسته از اصناف با رعایت پروتکل های بهداشتی و به شرط  عدم عرضه  قلیان بلامانع است./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا