ورزشی

پیشنهاد عجیب مدیر سابق استقلال؛ پول می‌دهم تا من را فالو کنید!

خبرمهم: گاهی اوقات مواردی را می‌شنویم که به جرأت می‌توان گفت فقط در فوتبال ایران رخ می‌دهد و در تمام دنیا بی‌سابقه تلقی می‌شود. شرایط، شایعات و پیشنهاداتی که حتی طرح آن نیز در زمره عجایب است چه رسد به آنکه چنین مواردی اجرایی هم بشود!

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، یکی از مدیران سابق باشگاه استقلال که وضع مالی خوبی دارد (یا حداقل خودش مدعی است وضع مالی‌اش خوب است) پیشنهاد بسیار عجیبی به چند بازیکن کنونی این باشگاه و تعدادی از نفرات مطرح و محبوب استقلال طی سال‌های گذشته ارائه کرده است. براساس این پیشنهاد، مدیر مذکور خواهان آن شده تا بازیکنان مورد نظر صفحه او در فضای مجازی را به اصطلاح «فالو» کرده و در زمره دنبال‌کنندگانش قرار بگیرند. از طرف دیگر، از نفرات مذکور خواسته تا برخی از پست‌های خاص او را هم لایک کنند تا به این ترتیب هم به هواداران نشان دهد چهره‌های مطرح استقلال او را دنبال می‌کنند و هم اینکه مسئولان باشگاه در جریان قرار بگیرند که بعضی از مواضعش مورد تأیید بازیکنان کنونی و سابق استقلال است.

خرید مخاطبان خاص

البته این آقای مدیر برای آنکه پیشنهادش از طرف بازیکنان جدی گرفته شده و انگیزه آن‌ها برای تحقق چنین خواسته‌ای را افزایش بدهد، قول شل کردن سر کیسه را هم داده است و به مخاطبان خاص خود گفته اگر صفحه او را فالو کرده و پست‌هایش را لایک کنند، رقم مناسبی نیز به حساب‌شان واریز خواهد کرد! شاید باورتان نشود ولی پیشنهاداتی از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان پیرامون همین مسئله به استقلالی‌ها داده شده است./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا