ورزشی

پایان دوران فعالیت ۲ مهره نزدیک به تاج در فدراسیون فوتبال؟

خبرمهم: شنیده می‌شود ۲ مدیر رده بالای فدراسیون فوتبال به زودی از این فدراسیون جدا می‌شوند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، پس از انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال، احتمال جدایی محمدرضا ساکت (مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران و مدیر مرکز ملی فوتبال) و البته امیر مهدی علوی (سخنگوی فدراسیون فوتبال) از این فدراسیون قوت گرفت.

بحث جدایی ساکت از فدراسیون و مرکز ملی فوتبال باتوجه به نامه مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون به اسکوچیچ و اعضای کادرفنی تیم ملی برای ارتباط گرفتن آن‌ها با مسئولان امور بین‌الملل و مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی که منجر به محدود شدن اختیارات او شد قوت بیشتری گرفته است.

نکته این است که به نظر می‌آید تلاش‌های رئیس سابق فدراسیون و یکی از اعضای هیئت رئیسه برای جلب نظر مدیران رده بالای فدراسیون و همچنین جلساتی که در روز‌های اخیر برگزار شده برای ادامه حضور پرقدرت ساکت در مرکز ملی و عهده داشتن اختیار تمام امور تیم‌های ملی به ویژه تیم ملی بزرگسالان بی ثمر بوده و همین عامل سبب حضور جسته و گریخته ساکت در مرکز ملی فوتبال شده است.

از طرفی طبق اطلاع برخی منابع امیر مهدی علوی هم که به جز سخنگویی وظایفی مانند مدیریت روابط عمومی، مسئول حوزه ریاست و مدیر رسانه تیم ملی بزرگسالان کشورمان را عهده دار است هم با وجود حضور فعال خود در روز‌های اخیر در ساختمان فدراسیون در آستانه جدایی قرار گرفته است.

شنیده می‌شود ساکت و علوی که نزدیک‌ترین افراد به مهدی تاج بودند دوام چندانی در فدراسیون ندارند و شاید به زودی با این مجموعه خداحافظی کنند.

درباره جانشینی علوی از یکی از اهالی رسانه که پیش از این هم سابقه فعالیت به عنوان مدیر روابط عمومی فدراسیون را داشته است به عنوان جدی‌ترین گزینه یاد می‌شود/yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا