ورزشی

چه بلایی سر پرداختی‌های فیفا به فدراسیون می‌آید؟/بودجه یک میلیون دلاری برای یک زمین!

خبرمهم: فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر مبالغ زیادی از فیفا بابت پروژه‌های عمرانی دریافت کرده که ابهامات مالی زیادی دارد و مشخص نیست این مبالغ چگونه هزینه شده اند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر درآمدهای دلاری زیادی در فیفا داشته است. به جز مبلغ پرداختی برای حق عضویت و پاداش‌هایی مانند حضور در جام جهانی، یکی دیگر از منابع درآمد فدراسیون از فیفا تعریف پروژه‌های عمرانی بوده است که سالیانه فدراسیونتا سقف یک میلیون دلار از این طریق دریافتی داشته است. پروژه‌هایی مانند مرکز پک و ایفمارک هرکدام ۵۰۰ هزار دلار بودجه دریافت کرده که سرمایه ملی بوده و ادعای برخی افراد مبنی بر ساختن آن‌ها را زیر سوال می‌برد و از بودجه‌های دلاری فیفا است که تا دلار آخر هزینه شده و مشخص نیست چقدر از آن واقعا صرف این پروژه‌ها شده است.

پروژه‌های دیگری مانند ورزشگاه بانوان و زمین فوتسال و … هم از این بودجه ساخته شده‌اند و تقریبا درآمدزایی فدراسیون از این مسیر بوده است. گفته می‌شود زمین شماره دو کمپ هم با بودجه‌ای در حدود یک میلیون دلار ساخته شده که مبلغ عجیبی است و مشخص نیست چگونه هزینه شده است./خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا