ورزشی

ستاره های یوونتوس کرونا را شکست دادند

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، باشگاه یوونتوس اعلام کرد که تست کرونای جدید به عمل آمده از دانیله روگانی و بلیز ماتویدی نشان می‌دهد که آنها از شر این ویروس خلاص شده‌اند.

روگانی، مدافع ایتالیایی یوونتوس اولین بازیکن شاغل در سری A بود که به کرونا مبتلا شد و به همین دلیل از ماه گذشته قرنطینه بود. پس از او هم‌تیمی فرانسوی‌اش ماتویدی هم به این ویروس مبتلا شد.

حال باشگاه یوونتوس عصر امروز (چهارشنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هر دو بازیکنان تست دوگانه تشخیص ابتلا به کرونا – کووید ۱۹، را انجام داده‌اند و نتایج تست هر دوی آنها منفی بوده است. بنابراین هر دو بازیکن سالم تلقی شده و دیگر نیاز به سپری کردن قرنطینه انفرادی ندارند.

پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یوونتوس سومین عضو این تیم بوده که به کرونا مبتلا شده و با اینکه به نظر می‌رسد که بهبودی کامل حاصل کرده، هنوز منتظر اعلام رسمی نتایج تست کرونایش از مجاری رسمی است.

این سه بازیکن با وجود بهبودی به این زودی‌ها به میادین باز نخواهند گشت، چرا که تعلیق مسابقات تا ابتدای ماه می تمدید شده و بعید است که حتی در آن زمان هم لیگ از سر گرفته شود به خصوص که مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت و درمان این کشور نسبت به شیوع موج جدید ابتلا در صورت زودتر از سر گرفته شدن مشاغل هشدار‌ داده‌اند./بانک ورزش

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا