ورزشی

ماجرای نظرسنجی بدون پایان و عجیب AFC و پیشتازی فرهاد مجیدی

خبرمهم: نظرسنجی AFC از کاربران خود برای انتخاب اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان تبدیل به یک معضل شده است و حواشی آن ادامه دارد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا از چندین روز قبل اقدام به برگزاری نظرسنجی برای تعیین اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا کرد که در این بین فرهاد مجیدی و سیدجلال حسینی با اختلاف بسیار زیاد نسبت به رحمتی، حدادی‌فر و حاج‌صفی در صدرجدول قرار گرفتند.

این نظرسنجی طبق اعلام سایت AFC قرار بود ساعت ۱۲ به وقت مالزی تمام شود که در آخرین ساعات جلال حسینی توانست با حضور حدود ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و کسی ۵۱ درصد آرا صدرنشین شود اما برخلاف اطلاعیه پایان نظرسنجی، همچنان امکان ثبت رای جدید وجود داشت.

درخلال امکان وجود آرای جدید، برخی پرسپولیسی‌ها از جمله برانکو به حسینی تیریک گفتند اما نظرسنجی همچنان ادامه داشت تا اینکه مجیدی مجددا به صدر نظرسنجی بازگشت تا بعد از چندین ساعت از زمان اتمام قانونی نظرسنجی، AFC او را برنده این نظرسنجی با ۵۱ درصد اعلام کرد.

حتی با این اطلاعیه هم، نظرسنجی کماکان ادامه دارد و کابران می‌توانند آرای جدید را ثبت کنند و در نتایج دستکاری کنند.

در همین رابطه، اینستاگرام پرسپولیس مدعی شده که درباره اتفاقات اخیر در این نظرسنجی با بخش رسانه‌ای AFC مکاتبه کرده و آن‌ها اعلام کردند شخصی در حال دستکاری در نتایج نظرسنجی است.

تاکنون بیش از شش میلیون رای در این نظرسنجی اینترنتی ثبت شده است که یک رکورد برای سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا محسوب می‌شود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا