ورزشی

معرفی پنج تغییر جدید و البته عجیب در قوانین فوتبال از سوی فیفا

خبرمهم: اگرچه معرفی فناوری کمک داور ویدئویی (VAR) به فوتبال بیشتر از استقبال با موج مخالفت و انتقاد روبرو شد اما فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) قصد دارد تا تغییرات جدید و البته عجیبی را در قوانین این ورزش اعمال کند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، در جریان نشست دو روزه‌ای که اوایل فوریه با میزبانی فدراسیون فوتبال هلند و حضور نمایندگانی از فیفا، لیگ برتر آمریکا، آلمان، انگلیس و بلژیک برگزار شد، مقررات جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

براساس گزارش بیلد آلمان، پنج تغییر جدید در لیگ جوانان هلند به طور آزمایشی به اجرا درآمد و در صورت موفقیت به لیگ آماتور، جام حذفی و سرانجام اردیویسه راه خواهد یافت.

این تغییرات از قرار زیر است:

– اوت دستی حذف شده و به جای آن همچون فوتسال ضربه با پا جایگزین می‌شود

– زننده ضربات آزاد می‌تواند بیش از یک ضربه به توپ بزند

– اجازه تعویض نامحدود برای سرمربی‌ها

– زمان بازی در صورت وقوع هر حادثه ای نگه داشته می‌شود

– بازیکن در صورت دریافت ۲ کارت زرد به جای اخراج برای مدتی محدود و مشخص زمین بازی را ترک کرده و دوباره می‌تواند وارد زمین شود و تنها با کارت زرد سوم از بازی اخراج خواهد شد/ایرنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

یک دیدگاه

  1. تنها با نگه داشتن وقت موافق چون این جوری فوتبال بعضی از هیجاناتش را از دست خواهد داد و تعویض نامحدود باعث وقت گیری بگزی از تیم ها می شود که جلو هستند سه کارته کردن باعث خشونت بیشتر بازیکنان در زمین می شود و پر تاب اوت با پا باعث می شود که فرق بین کرنر و اوت از بین برود و هم چنین زندن یک ضربه به توپ باعث می شود که هیجان ضربه آزاد کاسته شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا