ورزشی

پیوس: این آقا آبروی همه فوتبالیست‌ها را می‌برد

خبرمهم: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به خبرورزشی گفت: استوکس در تراکتور تبریز هم نشان داده بود به حاشیه بیشتر از فوتبال علاقه دارد و حالا ثابت شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، مهاجم ایرلندی پرحاشیه‌ای که از یحیی گل‌محمدی مرخصی گرفت تا مثلاً در امارات بماند و به فرزندش سر بزند، اما سر از جا‌های دیگری درآورد! در ادامه استوکس ادعا کرد به خاطر شیوع ویروس کرونا به ایران نمی‌آید و…! در همین ارتباط با فرشاد پیوس پیشکسوت محبوب پرسپولیس همکلام شدیم.

آقا فرشاد از ماجرای آنتونی استوکس باخبر شده‌اید؟

متأسفانه شنیدم و تأسف خوردم!

نظرتان چیست؟

به نظرم عقد قرارداد با این مهاجم پرحاشیه از اول هم اشتباه بود. به هر حال استوکس در تراکتور تبریز هم نشان داده بود به حاشیه بیشتر از فوتبال علاقه دارد و حالا ثابت شد.

او از یحیی گل‌محمدی مرخصی گرفت که به خاطر فرزندش در امارات بماند، اما سر از کلوب‌های شبانه درآورد.

متأسفانه این بابا آبروی هرچی فوتبالیست را برده است. پرسپولیس با سپاهان بازی داشت، اما این آقا در کلوب‌های شبانه بود! آیا این توجیهی دارد؟

ظاهراً ۱۰۰ هزار دلار هم از پرسپولیسی‌ها گرفته است؟

باشگاه مقصر نیست. به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای با این آقا قرارداد بسته‌اند و به هر حال پیش‌قراردادی هم پرداخت کرده‌اند ولی…

ظاهراً به بهانه شیوع ویروس کرونا به ایران برنگشته است.

این حرف بهانه است. در امارات که این بابا خوش می‌گذراند هم کرونا آمده و حتی چند نفر هم فوت کرده‌اند. از آن گذشته این همه بازیکن خارجی در فوتبال ایران توپ می‌زنند و حضور دارند. این حرف‌ها چه ارزشی دارد.

اوساگونا هم جزو همین‌هاست؟

بله، اتفاقاً این اوساگونا یک بازیکن بی‌حاشیه و بسیار مؤثر است. او می‌جنگد، می‌دود و سر می‌زند تا علیپور و دیگران گلزنی کنند. او برخلاف آنتونی استوکس اهل حاشیه هم نیست.

راستی شما از حواشی بازی لغو شده سپاهان و پرسپولیس باخبرید؟

من هم مثل همه از طریق تلویزیون این مسائل را دیدم. متأسفانه این اتفاقات جالب نبود. به نظرم نباید لغو مسابقات فوتبال باب شود و به نظر هم می‌رسید باشگاه پرسپولیس کار غیرقانونی انجام نداده باشد. ما پرسپولیسی‌ها امیدواریم کمیته انضباطی تصمیمی قانونی و قاطع بگیرد./خبر ورزشی

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا