ورزشی

ریسک بزرگ مجیدی؛ آیا او می تواند؟

خبرهای فوری: آیا ستاره سابق آبی پوشان می تواند در لیگی که یک نام جعلی دارد مربیگری کند؟

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری،  فرهاد مجیدی اسطوره آبی پوشان پایتخت به شمار می آید و در بین هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

مجیدی در  جدیدترین اظهار نظر خود که با روزنامه اماراتی الخلیج بود سخنان جالبی را بر زبان آورد.

مهم ترین و عجیب ترین بخش سخنان مجیدی مربوط به علاقه او به مربیگری در لیگ امارات است. بازیکن سابق آبی پوشان پایتخت اعتراف کرد که خانواده او مدتها است که در امارات زندگی می کنند و او دوست دارد که در لیگ این کشور مربیگری کند.

کشور ایران چند سالی است که رابطه خوبی با  امارات ندارند تا جایکه فوتبال این کشور کوچک عربی هم متاثر از سیاست تصمیم گرفت که نام لیگ این کشور را به نام جعلی ” خلیج عربی” تغییر دهد و از آن زمان تا الان هیچ بازیکن ایرانی در این لیگ به میدان نرفته و حتی محمد رضا خلعتبری هم تصمیم گرفت که با وجود قرارداد با عجمان این تیم را ترک و به لیگ ایران برگردد.

آیا فرهاد مجیدی دست به این اقدام ناپسند می زند و در لیگ امارات آن هم با این نام جعلی مربیگری می کند؛ بدون شک او در صورتی که این کار را انجام دهد با انتقادهای زیادی مواجه می شود و باید دید که این اظهار نظر او تا چه حد جدی است البته بسیار بعید به نظر می رسد که کشورهای عربی تصمیم به استفاده از مربی ایرانی بگیرند.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا