کلیه فروشی برای زنده ماندن ماهی‌های سپیدرود

خبرهای فوری: تیم ریشه دار و محبوب رشتی‌ها این روزها شرایط عجیب و باورنکردنی را دنبال می‌کند و جالب اینکه هواداران متعصبش اقدامی باورنکردنی برای زنده نگه داشتن آن در پیش گرفته‌اند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، سپیدرود رشت تیمی با قدمت بیش از نیم قرن که سه سال پیش پس از بیست سال موفق به حضور در سطح اول فوتبال ایران شده بود، این روزها حال مساعدی ندارد. تیم ۱۵ امتیازی که با پایان نیم فصل اول که فقط دو پله و ۸ امتیاز با قعر جدول لیگ آزادگان فاصله دارد و نگرانی زیادی بابت سقوط شان به لیگ دسته دوم شکل گرفته است. وضعیت نابسامان شرایط فنی و مالکیتی سپیدرود دلیلی شده تا هواداران این باشگاه در اقدامی خودجوش و باورنکردنی برای حل مشکلات تیم‌شان دست به اقدام عجیبی بزنند.

طی چند روز گذشته فضای مجازی به خصوص اینستاگرام محل مناسبی برای اظهار نظر طرفداران تیم سپیدرود شده است تا برای حل بخشی از مشکلات مالی تیم‌شان درخواست فروش کلیه را بازتاب بدهند! این تصمیم اگرچه غیرواقعی و احساسی به نظر می‌رسد اما کاملا جدی از سمت هواداران دنبال شده و آنها درخواست خود را در سایت‌های اهدای کلیه هم ثبت کرده‌اند!

چرا هواداران سپیدرود دست به چنین اقدامی زدند؟

پنجره نقل و انتقالاتی سپیدرود برای نزدیک به ۲ میلیارد بدهی بسته شده که تمامی آن برای فصول گذشته است. به قدری بدهی‌های این باشگاه در سال‌های گذشته روی هم انباشته شده که بسیاری از زمان حضور این تیم در لیگ دسته دوم هم در صف طلبکاران هستند به مانند یکی از دستیاران فرشاد پیوس در لیگ دسته دوم که یکی از شاکیان سپیدرود است. سپیدرود باید این پول را بپردازد تا محرومیت لغو شده و فعالیت در پنجره نقل و انتقالات را آغاز کنند. طبق جلساتی که افشین ناظمی به عنوان مدیرعامل باشگاه با استاندار و شهردار رشت داشته آنها خواستار تعیین میزان دقیق بدهی باشگاه شدند. کمیته تعیین وضعیت به سپیدرود اعلام کرده آنها با پرداخت حتی بخشی از این بدهی می‌توانند رضایت طلبکاران را جلب کرده و پنجره نقل و انتقالات را باز کند. قرار بوده شهرداری مبلغی معادل ۴۵۰ میلیون تومان به عنوان اسپانسر معنوی به عنوان هزینه های لجستیکی اهدا کند که تا زمان تصویب این لایحه و موافقت شهردار و فرماندار فرصت پنجره نقل و انتقالات به پایان می‌رسد. /ورزش سه

خروج از نسخه موبایل