ورزشی

استعفای فتحی از مدیرعاملی باشگاه استقلال/ هیات مدیره در آستانه استعفای دسته‌جمعی

خبرهای فوری: امیرحسین فتحی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، باشگاه استقلال دست‌خوش تغییرات مدیریتی خواهد شد و وزارت ورزش و جوانان به‌دنبال انتخاب مدیرعامل جدید برای این باشگاه است.

کاظم اولیایی که یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه استقلال استگفت:  «ظاهراً فتحی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داده است.»

خداحافظی فتحی از استقلال؟

 

شنیده می‌شود امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه به دلیل اتفاقات رخ‌داده پیرامون جدایی استراماچونی، از سمت خود استعفا کرد.

خداحافظی فتحی از استقلال؟/ هیات مدیره در آستانه استعفای دسته‌جمعی

بعد از اتفاقات رخ‌داده پیرامون جدایی آندره‌آ استراماچونی، شنیده می شود که امیرحسین فتحی از سمت خود استعفا کرده و از مدیریت استقلال خداحافظی کرده است.

براساس اخبار دریافتی، اعضای هیات مدیره باشگاه نیز قصد دارند تا استعفای کتبی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به وزیر ورزش و جوانان ارائه کنند تا این باشگاه دستخوش تغییرات مدیریتی به صورت گسترده شود.

این اتفاقات در شرایطی رخ‌داده که استراماچونی صبح امروز تهران را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به مقصد رم ترک کرد.

باشگاه استقلال استعفای فتحی و هیات مدیره را تکذیب کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خبر استعفای مدیرعامل این باشگاه را تکذیب کرد.

در حالی که اخباری مبنی بر استعفای امیر حسین فتحی، مدیرعامل و هم‌چنین اعضای هیات باشگاه استقلال شنیده می‌شود اما حامد حاجیلو، مدیر روابط عمومی این باشگاه در گفت‌وگو با ایسنا، این خبر را تکذیب کرد و گفت: تا این لحظه هیچ‌کدام از اعضای هیات مدیره و هم‌چنین مدیرعامل باشگاه استعفا نکرده‌اند و خبر هیچ‌ استعفایی تایید نمی‌شوند.

شب گذشته آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال به دلیل برخی مشکلات مالی و هم‌چنین بلوکه شدن حساب‌هایش قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ و صبح امروز (دوشنبه) ایران را ترک کرد. به دنبال این اتفاق هواداران استقلال امروز مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند و علیه مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و هم‌چنین وزیر ورزش شعار دادند و حتی در پارکینگ باشگاه را هم شکستند. هواداران استقلال در شعارهای‌شان خواستار استعفای مدیرعامل باشگاه شده‌اند.

با وجود تکذیب خبر استعفای فتحی، هر اتفاقی ممکن است بیفتد و بعید نیست تا ساعات آینده فتحی از مدیرعاملی این باشگاه کنار رود./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا