ورزشی

پیروزی استقلال با شلیک «شیخ»

خبرهای فوری: تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر برابر یکی از رقیبان اصلی‌اش برای قهرمانی به برتری رسید تا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، دیدار تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز پنجشنبه به قضاوت اشکان خورشیدی در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به ۵۰ هزار تماشاگر برگزار شد که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی ها به پایان رسید. شیخ دیاباته(۶۱) برای شاگردان استراماچونی گل زد.

در نیمه اول با وجود اینکه هر دو تیم موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما شانس های استقلال بیشتر بود که در دو نوبت مهدی قائدی و شیخ دیاباته می توانستند دروازه حریف را باز کنند اما در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

شاگردان استراماچونی که در هفته های اخیر نمایش خوب و قابل تقدیری داشته اند در نیمه دوم هم با میل هجومی بالا وارد زمین شدند و موقعیت هایی را برای باز کردن دروازه شاگردان گل محمدی فراهم کردند. با این حال شهرخودرو از دفاعی منسجم و کم اشتباه برخوردار بود و اجازه نداد آبی ها موقعیت خطرناک زیادی ایجاد کنند.

در دقیقه ۶۱ این دیدار اما مدافعان شهرخودرو در یکی از معدود اشتباهاتی که مرتکب شدند توپی که قائدی با ضربه سر درون محوطه جریمه برای شیخ دیاباته ارسال کرده بود را نتوانستند دفاع کنند تا توپ روی پای این مهاجم تنومند سوار شود و شلیک محکم وی دروازه رحمتی را باز کند.

در ادامه شهر خودرو کمی جلو کشید تا بتواند گل خورده را جبران کند اما با وجود حملاتی که انجام نداد نتوانست دروازه حسینی را به طور جدی تهدید کند.

استقلال با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و شهرخودرو ۲۲ امتیازی باقی ماند. استقلال تا قبل از پایان بازی سپاهان برابر نساجی صدرنشین است و در صورت پیروز نشدن این تیم صدرنشین خواهد ماند. /مهر

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا