ورزشی

قرارداد کالدرون شبیه قرارداد برانکو!

خبرهای فوری: رقم قرارداد کالدرون و بند فسخ قراردادش، شباهت زیادی با بند فسخ قرارداد برانکو با سرخپوشان دارد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، پس از باخت پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان برخی هواداران تیم خواستار جدایی کالدرون شدند، اما انصاری‌فرد حاضر نشد در خصوص این شرایط با خبرنگاران صحبت کند. مدیرعامل پرسپولیس نمی‌دانست در جواب خبرنگاران و هواداران چه بگوید؟

به نوشته روزنامه خبرورزشی، قرارداد کالدرون برای یک سال ۷۵۰ هزار یورو ارزش دارد، دستیارانش هم حدود ۲۵۰ هزار یورو که با آپشن قهرمانی و… قرارداد سرمربی و دستیارانش را تا یک میلیون و ۲۵۰ هزار یورو هم بالا خواهد برد! به عبارتی بهتر قرارداد گابریل کالدرون شباهت زیادی به قرارداد برانکو دارد! یعنی جدایی سرمربی آرژانتینی مبلغی حدود یک میلیون و ۲۵۰ هزار یورو برای باشگاه پرسپولیس هزینه دارد.

البته پرسپولیس می‌تواند برای فسخ توافقی مذاکره کند، اما بعید می‌دانیم کالدرون کوتاه بیاید یا تخفیف بدهد. مرد آرژانتینی یک سرمربی حرفه‌ای است که به این راحتی از حق و حقوقش نخواهد گذشت و شاید علت سکوت محمدحسن انصاری‌فرد در جمع خبرنگاران و هواداران آن هم پس از بازی با نفت مسجدسلیمان نیز همین موضوع باشد. این در حالی است که محمدحسن انصاری‌فرد نقشی در آوردن کالدرون به ایران نداشته و این مربی آرژانتینی در دوران مدیریت ایرج عرب با پرسپولیس قرارداد بسته است. /خبرآنلاین

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا