استانیتهرانورزشی

نصیرزاده: مدیران استقلال گفتاردرمانی هم بلد نیستند؟ استقلال از آسیا حذف شد از ما گله نکنند

خبرهای فوری: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: ما در این روز‌ها خودمان را شبیه دیگر باشگاه‌ها می‌دانیم و سعی می‌کنیم با گفتمان از طرف مقابل وقت بگیریم، ولی مسئولان استقلال خودشان را شبیه ما نمی‌دانند

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز که هنوز نتوانسته باقی مانده پول انتقال داریوش شجاعیان به استقلال را از این تیم تهرانی بگیرد چک وصول نشدنی استقلال را برگشت زد.

هنوز ماجرای چک استقلال برای انتقال شجاعیان به این تیم پایان نپذیرفته است؟

سؤال من این است، در یک ساختمان ۵ طبقه که سردرش تابلو استقلال خورده یک نفر نیست که گوشی تلفن را جواب بدهد؟ روز‌های ابتدایی هفته گفته شد برف آمده و فردایش گفتند راه‌ها یخ بسته و کسی باشگاه نبوده ولی دیروز که تهران هوا خوب بود!

چکی که در اختیارتان است شخصی است یا متعلق به باشگاه؟

خیر! شخصی است که پشتش مهر باشگاه خورده و با همین چک هم توانسته‌اند مانع ابطال مجوز حرفه‌ای باشگاه شوند تا تیم راهی لیگ قهرمانان آسیا شود. ظاهراً همه چک‌های اینچنینی پاس شده غیر از چکی که به ما داده‌اند.

اگر کسی در باشگاه گوشی را جواب بدهد چه حرفی با مسئولان استقلال خواهید داشت؟

حرف این است که اگر پول در حساب‌تان نیست، لااقل گفتاردرمانی هم بلد نیستید؟ چند روز تماس گرفتیم جواب ندادند.

نامه بنویسید!

نامه هم زدیم جوابش نیامده است. نامه‌مان را سال ۱۳۹۶ ارسال کردیم ولی هنوز جوابش را نداده‌اند.

شاید وضعیت مالی‌شان خراب است؟

قطعاً همین‌طور است. ما هم باشگاه‌داری می‌کنیم و می‌دانیم برخی مواقع اوضاع به هم می‌ریزد و پول نیست. ما در این روز‌ها خودمان را شبیه دیگر باشگاه‌ها می‌دانیم و سعی می‌کنیم با گفتمان از طرف مقابل وقت بگیریم ولی مسئولان استقلال خودشان را شبیه ما نمی‌دانند و حاضر به حرف زدن و وعده دادن هم نیستند!

چه فکری کردید؟

چک را برگشت زدیم و البته نامه‌ای هم برای تاج و وزیر نوشتیم. نوشتیم که ما به دلیل این بی‌توجهی‌ها به AFC شکایت می‌کنیم و اگر مانع حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شدند از چشم ما نبینند. خودشان حاضر به صحبت با ما نبودند./خبرورزشی

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا