ورزشی

واکنش محمد صلاح به اقدام جنجالی‌اش درباره مصر

خبرهای فوری: مهاجم محبوب لیورپول به اقدام جنجالی اخیر خود واکنش نشان داد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، محمد صلاح بهترین بازیکن تاریخ فوتبال مصر به شمار می آید. او در این مدت حضورش در لیورپول عملکرد درخشانی از خود نشان داده و به محبوبیت بالایی هم دست پیدا کرده است.

صلاح در مراسم بهترین‌های فوتبال جهان در سال ۲۰۱۹ در ترکیب نهایی قرار نگرفت که این باتوجه به درخشش او تعجب بسیاری را به دنبال داشت.

نکته جالب اینکه رای سرمربی و کاپیتان تیم ملی فوتبال مصر برای انتخاب بهترین‌ها دیر به فیفا رسید و روزنامه نگار مصری هم که در این رای گیری حق شرکت کردن داشت به محمد صلاح رای نخست را برای انتخاب بهترین‌ها نداد و ابتدا کریستیانو رونالدو و بعد سادیو مانه را انتخاب کرد.

صلاح نام و پرچم مصر را از صفحه توییتر خود حذف کرد و این باعث شد تا واکنش‌ها و انتقادهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما این بازیکن خیلی زود واکنش نشان داد. او عکسی از خود با پرچم مصر را منتشر کرد و زیر آن نوشت: هرچه تلاش کنند که عشق من نسبت به مصر و مردم آن را تغییر دهند موفق نخواهند نشد.

صلاح در فصل جاری هم عملکرد بسیار خوبی در لیورپول داشته است و توانسته در ۶ بازی چهار گل برای تیمش به ثمر برساند تا به همراه سادیو مانه بهترین گلزنان قرمز پوشان باشند.

لیورپول بهترین نتایج را در فصل جاری لیگ جزیره کسب کرده و در ۶ بازی خود ۱۸ امتیاز کسب کرده تا با اقتدار در صدر قرار گیرد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا