ورزشی

استراماچونی تکذیبیه استقلال را تکذیب کرد!

خبرهای فوری: سرمربی استقلال به بیانیه دیروز استقلال در تکذیب خبر گاتزتای ایتالیا مبنی بر مشکل استراماچونی برای خروج از ایران، واکنش نشان داد و اعلام کرد که باشگاه در جریان سفر او به ایتالیا بود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، گاتزتای ایتالیا شنبه در خبری اعلام کرد: “استراماچونی که در حال ترک تهران بود، توسط پلیس فرودگاه متوقف شد چون ویزای توریستی‌اش به پایان رسیده بود.”

در ادامه باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد و نوشت: “آندره‌آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال پس از بازی مقابل فولاد خورستان نه تنها به فرودگاه نرفته، بلکه درخواستی هم جهت مرخصی به باشگاه ارائه نداده است.”

ماجرا اینجا تمام نمی‌شود. امروز (دوشنبه) مرکاتوی ایتالیا نوشت:”آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در یادداشتی که در اختیار ANSA درباره بیانیه روز شنبه استقلال قرار داد آورده که بعد از بازی با فولاد و با در نظر گرفتن اینکه وقفه‌ای در رقابت‌های باشگاهی وجود داشت، من به همراه دستیارم سباستین لتو به فرودگاه رفتیم تا سفر چند روزه‌ای به ایتالیا داشته باشیم و بعد از دو ماه کار فشرده و بی وقفه کمی استراحت کنیم. باشگاه می‌دانست که من برای یک سفر کوتاه به ایتالیا می‌روم و کاملا آگاه بود و حتی زمینه انتقال ما به فرودگاه و برنامه‌ریزی سفر را نیز بر عهده داشت. متاسفانه به دلایل اجرایی و اداری نتوانستیم از کشور خارج شویم و باشگاه استقلال امروز برای حل این مشکل اقداماتی انجام داد.”

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا