ورزشی

اتفاق بی سابقه در پشت پرده فوتبال ایران

خبرهای فوری: علی لطیفی سرمربی تیم ملوان رکورد زمان در یک نشست مطبوعاتی در فوتبال ایران را شکست.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، پیش از علی لطیفی، علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال در آخرین گفت و گوی مطبوعاتی خود پس از بازی با ذوب آهن زمان این چنینی را ثبت کرده بود اما لطیفی این بار پیش از بازی ملوان مقابل آرمان گهر در هفته دوم لیگ دسته اول برای توضیح آنچه که بر ملوان گذشته وادار شد تا در مصاحبه ای ۹۰ دقیقه ای حضور داشته باشد.

نکته جالب اینکه در این نشست خبری بازیکنان ملوان، کادرفنی و کادر تدارکات تیم نیز حضور داشتند تا شاهدی بر مدعای او باشند. آنچه لطیفی در این نشست مطبوعاتی به زبان آورد، مسائلی بود که آن را در تیم های دسته اولی شنیده ایم. مسائلی از جمله نامشخص بودن منابع مالی، بی سازمانی حداکثری و به هم ریختگی کاملی که در چند هفته گذشته بر تیم ملوان حکمفرما بوده است. ملوان که با کناره گیری کادرفنی قبلی و با پنجره بسته و مربی بومی خود را برای حضور در لیگ دسته اول آماده می کرد، از یک ماه پیش در اختیار تیم مالکیتی جدیدی قرار گرفت و با جذب چند بازیکن نسبتا مطرح، نوید یک شروع پر قدرت در لیگ دسته اول را داشت اما با جدایی تمامی بازیکنان قرارداد بسته مشخص شد آنچه در پس پرده ملوان می گذرد، چیز دیگری است.

لطیفی و بازیکنان ملوان روز گذشته درباره بخش هایی از این موضوع صحبت کردند که مسائلی عجیب و باونکردنی بود.

لطیفی که علاقه اش را برای حضور در تیم ملوان را تکرار نکرد، سعی کرد با کلمات محترمانه از نحوه اداره ملوان و نامشخص بودن کامل شرایط انتقاد کند. او در بخشی از حرفهای خود گفت: پیش از دیدار با سرخپوشان در هفته اول، من ترکیب را روی تخته وایت برد تیم نوشتم اما به عنوان مثال مشخص شد بازیکن هافبک دفاعی ما نمی تواند بازی کند. بعد از آنکه گزینه اول کنار رفت، نفر دوم را جانشین کردم اما او نیز شرایط بازی کردن را نداشت و من هرگز با چنین موضوعی مواجه نشده بودم.

در این بین آرمان شهداد نژاد دروازه بان سابق کرمانی ها به نکته عجیبی اشاره کرد و گفت: چکی را که برای قرارداد از مالک تحویل گرفتم به بانک بردم اما در بانک به من گفتند این چک سرقتی است و مالک چک به من گفت این چک هفته گذشته به سرقت رفته است!

دیگر بازیکنی که درباره ملوان و شرایط آن صحبت کرد، حافظ یعقوبی کاپیتان ملوانان بود. او گفت: در روزی که مالک ملوان قصد راهی کردن بازیکنان به محلی را داشته بر سر کرایه تاکسی با راننده سر و کله می زده است.

او همچنین به مسائلی اشاره کرد که در روزهای حضور این تیم در ایفمارک رخ داده و اینکه پولی برای پرداخت به ایفمارک در بساط نبوده و بنابر این این مرکز پزشکی از پذیرش بازیکنان ملوان خود داری می کرده است.

در این بین همچنین به نکات دیگری اشاره شد؛ ۳۰ دقیقه قبل از بازی اول برابر سرخپوشان، ملوانان لباس فرم برای حضور در زمین را نداشتند و یک پیک موتوری لباس ها را می رساند و بازیکنان خود با چسباندن شماره، وارد زمین می شوند.

در حاشیه نشست به حضور افرادی در تمرین اشاره شد که از سوی مالک برای حضور در ملوان معرفی شدند اما علت حضور آنها فنی نبوده است. بنابر آنچه که گفته می شود، ملوان بعد از بازی امروز برابر آرمان گهر از مالک فعلی(محسن میرابی) پس گرفته می شود و به گروه جدیدی تحویل داده خواهد شد و پژمان نوری و کادرفنی سابق به تیم بازخواهند گشت.

همچنین در این نشست خبری، خبرنگاران بومی انتقاد شدیدی به خسته بند نماینده مردم انزلی داشتند و او را از دلایل مشکلات فعلی ارزیابی می کردند. از جمله زمانیکه لطیفی اعلام کرد که خسته بند به او گفته “مهم برای او ملوان است” و خبرنگاران به این جمله واکنش نشان دادند و خندیدند.

در هر صورت این تیم پر خاطره و جذاب فوتبال ایران در شرایطی لیگ دسته اول را ادامه خواهد داد که قصه پر غصه‌اش همچنان ادامه دارد. اتفاقی که البته برای همه تیم های خصوصی رخ خواهد داد مگر آنکه فوتبال ایران در عرصه کسب درآمد شفاف به یک نتیجه قطعی برسد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا