ورزشی

سروش را کنار گذاشتم چون امیری آمد

خبرهای فوری: گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین روز گذشته (یکشنبه) این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرهای فوری، کالدرون که از برگزاری تمرین در حضور تماشاگران و خبرنگاران چندان خوشحال نبود و ظاهری نسبتا عصبانی داشت ابتدا اظهار کرد: «من عادت دارم که در تیمم سازماندهی داشته باشم و به‌طور معمول، زمانی که تیمم تمرین دارد نباید با خبرنگاران صحبت کنم. کسی به من نگفته بود که تمرین باز است با این حال امروز به احترام خبرنگارانی که به محل تمرین آمده‌اند با آنها گفت‌وگو می‌کنم.»

کالدرون درباره شرایط تیم در اردوی ترکیه و انتقادهایی که به این اردو وارد شد، گفت: «به هر حال اردوی خوبی نبود زیرا انتظار چهار بازی تدارکاتی داشتم که اتفاق نیفتاد، اما بعد از آن، کار روی روال افتاد و بازی‌های خوبی برگزار شد.»

سرمربی پرسپولیس درباره مهاجم خارجی که قرار است پرسپولیس جذب کند و همچنان خبری نمی‌شود، تصریح کرد: «قرار است تا ۴۸ ساعت آینده گزینه اصلی ما در اینجا حضور پیدا کند. من با مدیریت درباره یک بازیکن آفریقایی و یک برزیلی صحبت کردم و منتظرم که تا ۴۸ ساعت آینده به تهران بیاید. ترجیح من یک بازیکن قدبلند است که حتی بهتر است به‌صورت قرضی بیاید و یک سال امتحانش را پس بدهد و سپس خریداری شود.»

کالدرون درباره کنار گذاشتن چند بازیکن از تیمش و مصاحبه شجاع خلیل‌زاده مبنی‌بر اینکه چرا با وجود پر بودن لیست، پرسپولیس بازیکن خریده است، توضیح داد: «بازیکنانی که آمدند تیم را قوی‌تر می‌کنند و ملی‌پوش هستند. من دوست داشتم همه بازیکن‌ها در تیمم باشند، اما این قوانین لیگ است که باعث می‌شود من محدود شوم. من مسئولیتی را پذیرفته‌ام که باید آن را به نحو احسن اجرا کنم.»

وی درباره تاخیر در آغاز لیگ‌برتر گفت: «این اتفاق به ضرر ما نیست چون وقت بیشتری برای آمادگی تیم خواهیم داشت.»

کالدرون درباره شرایط مالی اعضای تیم تصریح کرد: «درباره بازیکن‌ها اطلاعی ندارم و خودم هم مدت کوتاهی است که عضو پرسپولیس شده‌ام و از این جریان‌ها اطلاعی ندارم.»

سرمربی پرسپولیس درباره اظهارنظر بعضی پیشکسوتان مبنی‌بر نیاز نداشتن پرسپولیس به خرید مهره هجومی به‌خاطر ترافیک بازیکن در این منطقه و حضور نفرات جوان‌تر و البته تاکید وی به اینکه امیری هم به‌عنوان مهاجم جذب شده، توضیح داد: «ما علاوه‌بر علیپور، جوانان خوبی داریم، اما بازیکن جوان باید فرصت داشته باشد تا خودش را نشان دهد. آیا رئال‌مادرید و بارسلونا با جوانان قهرمان می‌شوند؟ در ضمن من هیچ‌وقت نگفتم وحید امیری مهاجم است.»

کالدرون در ادامه در پاسخ به سوالی درباره نقل قول منتسب به او مبنی‌بر اینکه سروش رفیعی را به‌خاطر دریبل‌زنی زیاد کنار گذاشته است، گفت: «با حضور وحید امیری و شباهت‌های فنی او با سروش رفیعی، باید یکی از این دو را انتخاب می‌کردم و من هم طبق وظیفه‌ام به آمار رجوع کردم و تصمیم گرفتم که رفیعی کنار برود.»

سرمربی آرژانتینی درباره شایعات ماندن علیپور در تیم تصریح کرد: «او مهاجم خوبی است و امیدوارم در پرسپولیس بماند.»

وی همچنین درباره میزان تعاملش با باشگاه و مدیریت گفت: «حقیقت این است که هنوز ارتباط کافی با مدیریت نداشته‌ام.» /روزنامه فرهیختگان

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا