ورزشی

ژیمناست تاریخ‌ساز ایرانی در شهرداری استخدام شد

خبرمهم: مهدی الفتی در شهرداری گرگان به استخدام درآمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در دولت سیزدهم ۲۵ قهرمان گلستانی در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شده‌اند و مهدی الفتی نیز در شهرداری گرگان به استخدام درآمده است.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تسنیم نوشت: قاسم برزمینی امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رویکردهای دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه‌ ورزشی بود، اظهارداشت: در استان ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد که در دولت شهید رئیسی ۴۵ پروژه با ۳۲۰ میلیارد تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان همچنین از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹ پروژه ورزشی استان در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال ۶ پروژه به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۳ پروژه ورزشی نیز با آغاز می‌شود. برآورد اعتبار پروژه‌های هفته دولت امسال بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان است.

 وی با اشاره به مصوبه‌های سفر اول و دوم دولت سیزدهم به استان گلستان بیان داشت: در سفر اول شهید جمهور ۲۱۸ میلیارد تومان و در سفر دوم ۲۷۷ میلیارد تومان مصوبه داشتیم.

 برزمینی گفت: در حوزه ورزش قهرمانی، در بازی‌های آسیایی سال قبل ۲۹ ورزشکار گلستانی داشتیم که ۱۹ نفر آنها موفق به کسب مدال شدند و جزو چهار استان برتر کشور بودیم.

 وی افزود: همچنین در حوزه ورزش قهرمانی نیز در هشت ماه گذشته ۱۱۰ نفر از قهرمانان استان در رقابت‌های ملی افتخارآفرینی کردند که از همه آنان به زودی تقدیر و تجلیل خواهد شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به تاریخ سازی مهدی الفتی اولین المپین ایرانی در رشته ژیمناستیک اشاره کرد و گفت: حضور الفتی برای نخستین بار در تاریخ انقلاب اسلامی در رقابت‌های ژیمناستیک، پرچم‌داری و راهیابی‌اش به فینال رقابت‌های المپیک در رشته خرک، افتخاری به یادماندنی برای مردم استان گلستان بود.

 وی با اشاره به رایزنی‌ها و پیگیری‌های استاندار گلستان برای جذب قهرمانان در دستگاه‌های اجرایی گفت: در دولت سیزدهم ۲۵ قهرمان گلستانی در دستگاه‌های اجرایی استان جذب شده‌اند و مهدی الفتی نیز در شهرداری گرگان به استخدام درآمده است.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا