ورزشی

دارنده طلای پارا المپیک: به جای مربی اگر با لاکپشت تمرین میکردم هم میتوانستم طلا بگیرم

خبرمهم: دارنده مدال طلای پارالمپیک گفت بر عکس ما که تلاش داریم به موفقیت برسیم دیدگاه مربی نسبت به ما پول است.

حامد امیری، در خصوص اتفاقات اخیر برای خود در جریان تمرینات تیم ملی پارادوومیدانی اظهار داشت: پس از اینکه برخی اتفاقات رخ داد هم فدراسیون جانبازان و کمیته ملی پارالمپیک به آن ورود کردند مخصوصاً شخص خسروی‌وفا که باعث شدچند نفر قطع همکاری و به او اردو دعوت نشوند اما هستند مربیانی که از ورزشکاران درصدی پول می‌گیرند و بهترین شرایط هم این است که فدراسیون روی به مربیانی که غیر تخصصی هستند بیاورد. ما مثلاً مربی داریم شاید بیست نفر زیر نظر او کار می‌کنند و او درصدی از همه آنها پول می‌گیرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، وی افزود: خوشبختانه خسروی‌وفا و اسبقیان به این موضوع که مربیان درصدی از ورزشکاران پول می‌گیرند، ورود کرده‌اند. اگر آنها بخواهند به این راه خود ادامه دهند من ناچار می‌شوم اسامی آنها را اعلام کنم. به هر حال همه می‌دانند معلولان زندگی سختی دارند و از وقتی من وارد خانواده آنها شده‌ام متوجه این شدم که دنیای دیگری برای خودشان دارند خیلی جاها در محدود هستند ولی اینکه مربی بیاید و گوش ورزشکار را ببرد تایید نمی‌کنم.

دارنده مدال طلای بازی‌های پارالمپیک گفت: به طور مثال اگر من ده میلیون حقوق دریافت می‌کنم مربی هم این مبلغ را دریافت کند. ورزشکار در شهری است که مربی دیگری به جز او نیست و مجبور است صدایش را قطع کند. اگر چهار ورزشکار مانند خودم بودند واقعیت را می‌گفتند، می‌گفتیم دوومیدانی یعنی چه. به نظرم ورزشکار باید جرات حرف زدن را داشته باشد.

امیری در پایان بیان کرد: مربی من از مبلغ حقوق خود ناراضی بود و من در جواب به او گفتم شما باید بازخوردت در مسابقه من مشخص شود تا پس از آن جناب خسروی‌وفا از جای دیگری به شما کمک کند. دیدگاه مربی نسبت به من بیزنس است وگرنه من با لاک پشت مقابل خونمون هم اگر کار می‌کردم می‌توانستم مدال بگیرم. من خیلی با ورزشکاران در ارتباطم ورزشکارانی که واقعاً می‌توانند سال‌های سال رکورد خوب بر جای بگذارند اما متاسفانه دیدگاه فلان مربی به ما تنها پول است./رکنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا