ورزشی

یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندنی شد

خبرمهم: در حالی‌که یحیی گل‌محمدی از سمت سرمربیگری در پرسپولیس استعفا داد، حالا با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود خبر از ماندنی شدنش در پرسپولیس داد. گل محمدی با انتشار عکس پرسپولیس نوشت: قویتر برمی گردیم.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، در حالی‌که یحیی گل‌محمدی از سمت سرمربیگری در پرسپولیس استعفا داد، حالا با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود خبر از ماندنی شدنش در پرسپولیس داد. گل محمدی با انتشار عکس پرسپولیس نوشت: قویتر برمی گردیم.در حالی‌که یحیی گل‌محمدی از سمت سرمربیگری در پرسپولیس استعفا داد، حالا با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود خبر از ماندنی شدنش در پرسپولیس داد.

گل محمدی با انتشار عکس پرسپولیس نوشت: قویتر برمی گردیم.

گفتنی است چند روز قبل بود که خبر استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری در پرسپولیس منتشر شد تا هواداران این تیم بار دیگر شوکه شوند و این بار سرمربی خود را در آستانه در خروجی باشگاه ببینند.

یحیی سه شرط را برای باشگاه تعیین کرد که بر اساس آن تا روز دوشنبه به رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس فرصت داده شد تا ۱. پرداختی اعضای تیم را به ۵۰ درصد برساند، ۲. برای انجام خواسته‌های نقل و انتقالاتی اقدام کند و ۳. زمین تمرین مناسب را در اختیار تیم قرار بدهد.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا