ورزشی

دعوت ۲ فوتسالیست تربت حیدریه به اردوی تیم ملی

خبر مهم: علی زارعی و عرفان محمدبیگی ۲ فوتسالیست این شهرستان هستند که به اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال جوانان کشور دعوت شده اند.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،مصطفی یوسفی رئیس هیات فوتبال تربت‌حیدریه در دربت حیدریه اظهار کرد: علی زارعی و عرفان محمدبیگی ۲ فوتسالیست این شهرستان هستند که به اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال جوانان کشور دعوت شده اند.

وی افزود: زارعی در باشگاه گوشت روز و محمدبیگی نیز در باشگاه پیشگامان مقاومت حضور داشته است.

یوسفی خاطرنشان کرد: هدف ما توسعه علمی فوتبال و فوتسال در این خطه و انجام کار اصولی در در رده‌های پایه است تا بتوانیم جایگاه ثابتی را در اردوهای علمی و به خصوص تیم ملی برای قهرمانان این خطه فراهم آوریم. به اذعان بسیاری کارشناسان فوتبال کشور که به تربت‌حیدریه سفر کرده‌اند، این شهرستان دارای پتانسیل‌های بالقوه در رشته فوتبال و فوتسال است که با برنامه‌ریزی علمی می‌توان زمینه رشدشان را فراهم آورد.

وی در اداممه گفت: البته هنوز تعداد زیادی از مردم هنوز به ورزش و به خصوص فوتبال به چشم یک تفریح نگاه می‌کنند. در صورتی که این رشته چه در بخش بازیکن حرفه‌ای و چه در حوزه باشگاه‌داری منبع درآمد و بخش قابل توجهی از اقتصاد جهان را به خود اختصاص داده‌است.

رئیس هیات فوتبال تربت حیدریه در ادامه گفت: ما در تقویم کاری خود، موضوع اقتصاد ورزش را به شکل حرفه‌ای دنبال می‌کنیم./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا