ورزشی

ماجرای فروش لباس سردار آزمون برای کمک به سیل‌زدگان

خبرمهم: رئیس هیات فوتبال گلستان گفت بازیکنان خوبی مانند نوراللهی و آزمون در رشته ورزشی فوتبال در تیم ملی بازی می کنند و استان گلستان باید از این ظرفیت بازیکنان بومی در مسیر توسعه و تربیت ورزشکاران این رشته استفاده کند.

قاسم کوهستانی در جمع اعضای هیات فوتبال شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: با توجه به اینکه فوتبال یک‌کار گروهی است باید برای مدیریت فوتبال شهرستان نیز یک گروه آنها مدیریت کرده تا موفق باشند.

ه گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، وی با اشاره به پنانسیل و ظرفیت‌های شهرستان در حوزه ورزش تصریح کرد: مهمترین مشکل در حوزه ورزش فوتبال عدم زمین‌مناسب برای بازی و تمرین است که خوشبختانه گنبدکاووس این مشکل را نداشته و باید بازیکنانی تربیت کند تا بتوانند در هر رده سنی در مسابقات لیگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

رئیس هیات فوتبال گلستان خاطرنشان کرد: در زمانی که استان گلستان با استان مازندران ادغام بود و مازندران جزو تیم‌های منتخب کشور محسوب می‌شد چندین بازیکنان آن از شهرستان گنبدکاووس بودند.

وی ادامه داد: با موافقت رئیس فدراسیون فوتبال کشور قرار است مسابقات ایران کاپ برای تیم‌هایی در استان‌های مختلف که در هیچ رده‌ای از مسابقات حضور ندارند برگزار شود و در این مسابقات تیم‌های یک استان با استان دیگر به رقابت پرداخته و گنبدکاووس با توجه به استعدادهایی که در این زمینه دارد می‌تواند در این مسابقات تیمی را برای رقابت آماده کند.

کوهستانی گفت: مهمترین مشکل شهرستان گنبدکاووس در حوزه ورزش فوتبال عدم داور بوده و در این خصوص می‌توان کلاس‌های آموزشی رایگان برگزار کرد.

وی بیان کرد: ورزش فوتبال در کشور به یک صنعت تبدیل شده اما متاسفانه در استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس این رشته ورزشی به عنوان یک  صنعت دیده نمی‌شود.

رئیس هیات فوتبال گلستان با اشاره به بازیکنان بومی گنبدکاووس در تیم ملی ابراز کرد: احمد نوراللهی و به ویژه سردار آزمون از بازیکنان مردمی در تیم ملی کشور محسوب می‌شوند و همانطور که در جریان هستید سردار آزمون در سیل سال ۹۸ لباس بازی خود در باشگاه زنیت را به مبلغ ۸۵۰ میلیون تومان برای کمک به سیل‌زدگان به‌فروش رساند، می‌توان از ظرفیت این بازیکنان در راستای توسعه این ورزش و تربیت ورزشکاران‌این رشته استفاده کرد.

سردار آزمون
سردار آزمون

وی افزود: در حال حاضر  تعداد ۱۳۹ نفر در رده‌های سنی مختلف رشته ورزشی فوتبال در تیم‌های استان‌های دیگر در حال بازی هستند که ۱۶ نفر آنها از بازیکنان تیم لیگ برتر بوده و با فراهم شدن شرایط لازم برای این ورزش می توان از ظرفیت این بازیکنان استفاده کرد.

کوهستانی بیان کرد: ما از اصحاب رسانه انتظار‌نداریم فقط از ما تعریف کنند بلکه آنها چشم و گوش هیات فوتبال و دیگر هیات‌ها بوده و باید برای رشد و شکوفایی این هیات‌ها انتقاد سازنده و راهکارهای‌ مناسب را‌ارائه دهند.

 هیات‌های ورزشی خود را درگیر حواشی نکنند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم اظهار کرد: گنبدکاووس یک شهرستان خاص در حوزه ورزش با رشته‌های متنوع و استعدادهای ویژه است و باید این استعدادهای بالقوه در همه زمینه ها شکوفا شود.

وی تصریح کرد: با وجود استادیوم و زمین ورزشی فوتبال در شهرستان و با توجه به استعدادهای ورزشی خاص در آن باید نگاه ویژه‌ای در راستای حمایت‌های لازم از این شهرستان در حوزه ورزش شود.

حجت‌الله یوسفی گفت: جایگاه  رئیس هیات فوتبال شهرستان بعد از مدتی بلاتکلیفی به ریل اصلی خود برگشته و انتظار داریم رئیس جدید  هیات فوتبال به ادامه مسیر سرعت ببخشد.

وی بیان کرد: از همه هیات‌های ورزشی به ویژه هیات فوتبال درخواست داریم که از حواشی دوری کرده و فقط به فکر موفقیت و تربیت ورزشکاران در این حوزه باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در ماه آینده شاهد برگزاری‌مسابقات لیگ دسته سه فوتسال بانوان کشور هستیم و از مسوولان مرتبط استانی تقاضا داریم با توجه به اینکه تیم فوتسال شهرستان تمرینات خوبی داشته و با اسپانسر خوبی نیز قرارداد بسته، مجوز حضور در این مسابقات را دریافت کند.

در این مراسم عبدالصمد بابایی کارآفرین و نیکوکار جوان و  اهل سنت گنبدی به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان گنبدکاووس معرفی شد./فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا