ورزشی

ورود تماشاگران به ورزشگاه از اول آذر اجرایی خواهد شد

خبرمهم: معاون فنی و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت کلیات و جزئیات ساز و کار برای کنترل تماشاگران را در ستاد ملی مبارزه با کرونا روز شنبه آینده تصویب خواهد کرد و از اول آذر ماه این مساله اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، محسن فرهادی در مورد شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها اظهار داشت: سامانه واکسیناسیون با اتصال به سامانه وزارت کشور از اول آذر قابل بهره‌برداری است و امکان حضور در ورزشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی و سالن‌های مسقف ورزشی آماده بهره‌برداری است.وی در مورد اینکه فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده بود از روز ۲۰ آبان تماشاگران می‌توانند وارد ورزشگاه شوند، گفت: وزارت بهداشت ساز و کار برای کنترل تماشاگران را در ستاد ملی مبارزه با کرونا روز شنبه آینده کلیات و جزئیاتش را تصویب خواهد کرد و از اول آذر ماه این مساله اجرایی و عملیاتی خواهد  شد.
فرهادی در مورد اینکه چگونه فدراسیون ها می‌توانند از این سامانه استفاده کنند، گفت: فدراسیون ها و تمام مراکزی که خدمات ارایه می‌کنند می‌توانند با این سامانه ارتباط برقرار کنند و از طریق کد ملی یاQRC( کیو آر کد) که در گوشی تلفن همراه تماشاگر است یا پرینتی که همراه دارد به راحتی می‌توان درهنگام فروش بلیت اینترنتی این مساله را کنترل کرد یا تزریق واکسن تماشاگران را کنترل کرد.
معاون فنی و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تصریح کرد: از آذرماه امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد حضور تماشاگران باشیم البته همچنان استفاده از ماسک، تهویه مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی الزامی است. /فارس

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا