ورزشی

نگاه آماری سایت AFC به دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الهلال / دست بالای غول سعودی مقابل تیم‌های ایرانی

خبرمهم: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان آماری از سوابق رویارویی ۲ تیم منتشر کرد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف تیم الهلال عربستان خواهد رفت.سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار‌های این مرحله، آماری از رویارویی ۸ تیمی که در ۴ دیدار روز‌های شنبه و یکشنبه برابر هم قرار خواهند گرفت، ارائه کرده است.
در بخش مربوط به دیدار تیم‌های پرسپولیس و الهلال آمده است:
” این نهمین بازی بین پرسپولیس و الهلال در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. پرسپولیس در هشت دیدار نخست مقابل الهلال در این رقابت‌ها تنها یک پیروزی (یک برد، ۳ تساوی و ۴ شکست) کسب کرده است. آن‌ها هرگز مقابل الهلال در یک بازی حذفی صعود نکرده اند و در رقابت با آن‌ها در مرحله یک هشتم نهایی سال ۲۰۱۵ و نیمه نهایی سال ۲۰۱۷ حذف شده اند.
پرسپولیس در ۴ بازی از ۸ بازی قبلی خود مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی نشده و تنها در یکی از آن دیدار‌ها بیش از یک بار مقابل آن‌ها گلزنی کرده است (آخرین دیدار آن‌ها در نیمه نهایی ۲۰۱۷، ۲-۲).
با این حال، پرسپولیسی‌ها در رقابت‌های ۲۰۲۱ تا کنون از هفت مسابقه خود ۶ بازی را برده اند و فقط یک شکست داشته اند. آن‌ها در صورت پیروزی برابر الهلال می‌توانند با بیشترین تعداد برد خود در یک دوره از مسابقات لیگ قهرمانان (۷ پیروزی در سال ۲۰۱۸) برابری کنند.
الهلال پنج بازی از ۶ بازی اخیر خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته و فقط یک بار حذف شده است. این تیم در سه بازی اخیر متوالی خود نیز کلین شیت داشته است.
تیم قدرتمند سعودی در ۶ بازی حذفی گذشته خود مقابل تیم‌های ایرانی در این رقابت‌ها شکست نخورده و به طور متوسط ۲.۵ گل در هر بازی به ثمر رسانده است. این در حالی است که الهلال در سه بازی حذفی اول خود مقابل حریفان ایرانی شکست خورده و نتوانسته بود حتی یک گل به ثمر برساند.” /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا