ورزشی

ایران _ ازبکستان/ جنگ قدرت و انتقام در لیتوانی

خبرمهم: تیم ملی فوتسال ایران امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی باید به مصاف ازبکستان برود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم ملی فوتسال ملی پوشان کشورمان یک ماه پیش در تورنمنت ۸ جانبه تایلند ۲ بار به مصاف ازبک‌ها رفتند و در هر ۲ بازی با نتایج پر گل حریف خود را شکست دادند. ازبکستان برای جبران آن نتایج، امروز با تمام توان به مصاف ایران می‌رود.
تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی با برتری برابر تیم‌های صربستان و آمریکا موفق شد با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی و ازبکستان هم در گروه دوم توانست با ۳ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود.
ملی پوشان فوتسال کشورمان در ۳ مسابقه گذشته خود نتوانستند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند و همین عملکرد آن‌ها انتقاد اهالی فوتسال را به همراه داشته است.
از طرفی  ازبک‌ها هم در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف گواتمالا رفتند و قبل از این دیدار همه فکر می‌کردند ازبکستان با اختلاف گل زیاد برابر گواتمالا پیروز خواهد شد، اما در اتفاقی عجیب این گواتمالا بود که توانست از سد ازبکستان عبور کند.
تنها پیروزی ازبک‌ها در دور گروهی برابر تیم ملی فوتسال مصر رقم خورد. ملی پوشان فوتسال کشورمان در مرحله گروهی با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه بودند و با ۲ پیروزی برابر آمریکا و صربستان و یک شکست برابر آلبی سلسته‌ در نهایت با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شدند.
ازبکستان هم که در گروه دوم قرار داشت بعد از روسیه با ۳ امتیاز موفق شد جواز صعود به مرحله بعد را کسب کند.
تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی با ازبکستان حسین طیبی را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت. سعید احمدعباسی و مسلم اولاقباد، ۲ بازیکن ملی پوش کشورمان هستند که به دلیل آسیب دیدگی هنوز وضعیتشان برای بازی امروز برابر ازبکستان مشخص نیست.
ظاهرا مصدومیت اولاقباد چندان جدی نیست و اگر مشکلی پیش نیاید او می‌تواند ما را در بازی برابر ازبکستان همراهی کند، اما وضعیت سعید احمدعباسی کمی متفاوت است.
سعید احمد عباسی در جریان تمرین تیم ملی از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شدیدی شد؛ به طوری که دیگر قادر به ادامه تمرینات نبود. پزشکان تیم ملی قرار است آخرین وضعیت او را مشخص کنند. باید دید که آیا احمدعباسی می‌تواند ایران را در بازی امروز همراهی کند یا خیر.
تیم ملی فوتسال کشورمان در صورت پیروزی برابر ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف قزاقستان برود.
دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ازبکستان امروز ۲ مهر ماه از ساعت ۱۸ به وقت تهران در سالن ویلنیوس آرنای لیتوانی برگزار می‌شود. /yjc

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا