ورزشی

ایران _ آمریکا/ یک پیروزی تا قطعی شدن صعود

خبرمهم: تیم ملی فوتسال ایران امروز در دومین بازی خود در رقابت های این دوره از جام جهانی به مصاف تیم ملی آمریکا می رود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم ملی فوتسال ایران امروز جمعه ۲۶ شهریور ماه در دومین بازی این دوره از رقابت‌های جام جهانی فوتسال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف آمریکا خواهد رفت.تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود مقابل صربستان موفق شد با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست دهد، اما بعد از دو گلی که به ثمر رساند بازی خوبی ارائه نداد و صربستان فشار زیادی به ایران وارد کرد. اولین بازی‌ها در هر تورنمنتی حساسیت خاص خود را دارد و با توجه به اینکه مسابقه با آمریکا دومین بازی ایران در این دوره از رقابت‌های جام جهانی است، انتظار می‌رود ملی‌پوشان عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند.
تیم ملی فوتسال آمریکا در اولین دیدار خود رو در روی آرژانتین قرار گرفت و ۱۱ گل از این تیم دریافت کرد که اگر این تیم با انگیزه کافی پا به میدان نگذارد بازیکنان تیم ملی ایران می‌توانند از این موقعیت استفاده و صعود به مرحله بعدی را قطعی کنند.
تیم ملی فوتسال ایران تا به حال دو بار رو در روی آمریکا قرار گرفته است که یک بار در نیمه نهایی جام جهانی ۱۹۹۲ با نتیجه چهار بر دو از این تیم شکست خوردیم و یک بار هم در سال ۲۰۱۱ با نتیجه هشت بر صفر آمریکا را از پیش رو برداشتیم.

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا