ورزشی

بازگشت ایران به صدر رنکینگ آسیا

خبرمهم: کسب پیروزی شیرین سه بر صفر مقابل عراق که نهمین برد تیم ملی ایران با اسکوچیچ برد، ایران را مقتدرانه به صدر قاره آسیا خواهد برد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، یک نمایش خوب دیگر از تیم ملی با اسکوچیچ علاوه بر برخی رکوردهای جزئی، یک رکورد مهم به همراه داشت و تیم ملی ایران پس از ماه‌ها بار دیگر صدرنشین قاره آسیا خواهد شد.پس از ناکامی در جام ملت‌های آسیا با شکست سه بر صفر مقابل ژاپن و سپس تجربه ۲ باخت غیرمنتظره با مارک ویلموتس، صدر آسیا که یکی از مهم‌ترین نکات مورد توجه کی‌روش بود، برای تیم ملی از دست رفت و شاید خوش‌بین‌ترین هوادار تیم ملی هم فکر نمی‌کرد که با حضور دراگان اسکوچیچ که در شرایطی کاملا بحرانی هدایت تیم ملی به او سپرده شد، این رتبه از دست رفته، خیلی زود علی‌رغم توقفی طولانی که در بازی‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شد، بازگردد.
با این حال اسکوچیچ کارش را با ۲ پیروزی پیاپی در ۲ بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان و بوسنی آغاز کرد و در ادامه تا شروع دوباره بازی‌های مقدماتی جام جهانی و علی‌رغم اینکه مسابقات یکبار دیگر به تعویق افتاد و از فروردین ماه به خردادماه موکول شد، فدراسیون موفق به تدارک تنها یک بازی دوستانه شد، که آن را هم مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی با پیروزی ۳ بر صفر پشت سر گذاشتیم.
برای برگزاری چهار ۴ بازی مرحله دوم مقدماتی نگرانی زیادی میان اهالی فوتبال وجود داشت و خیلی‌ها با ناامیدی مطلق از حذف ایران حرف می‌زدند، اما شاگردان اسکوچیچ با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل هنگ‌کنگ، بحرین،کامبوج و عراق متقدرانه جای شاگردان کاتانچ را در صدر جدول گرفتند و سبب اخراج این مربی هم شدند. در این ۴ مسابقه  ایران ۱۵ گل زد و تنها یکبار روی غفلت مدافعین در مقابل هنگ‌کنگ گل خورد. /ورزش سه

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا