ورزشی

شکست والیبال ایران از ایتالیا/ همه چیز به بازی با ژاپن کشیده شد

خبرمهم: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف ایتالیا رفت.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم ملی والیبال ایران که در گروه A رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار دارد در بازی چهارم خود از ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف ایتالیا رفت.
در بازی های انجام شده در روز چهارم، تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی مقابل ژاپن صعود خود را به دور بعدی رقابت ها مسجل کرد تا در ادامه این مسابقات یکی از تیم های ایتالیا، ایران، ژاپن و کانادا از این رقابت ها کنار رود.
باتوجه به فشردگی امتیازات و تعدا برد های هر تیم در گروه A این مسابقات، بازی ایران و ایتالیا حساس دنبال شد.
تیم ملی والیبال ایران درحالی مقابل ایتالیا حضور پیدا کرد که با دو پیروزی و یک شکست در رده چهارم گروه A این مسابقات ایستاده بود. تیم ملی والیبال ایران مقابل لهستان و ونزوئلا به پیروزی رسید و مقابل کانادا بازی را واگذار کرد.
در ۱۰ تقابل اخیر ایران و ایتالیا ۴ پیروزی برای ایران و ۶ پیروزی برای ایتالیا به دست آمده است. آخرین تقابل دو تیم در لیگ ملتهای ۲۰۲۱ بود که ایران توانست با نتیجه ۳ بر یک ایتالیا را شکست دهد.  البته در لیگ ملت های والیبال تیم ملی والیبال ایتالیا با تیم دوم خود به رقابت ها آمده بود تا تیم اصلی برای المپیک آماده شود.

ترکیب ابتدایی ایران:

میلاد عبادی پور، سعید معروف، سید محمد موسوی، امیر غفور، علی اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی (لیبرو)

ترکیب ابتدایی ایتالیا:

ایوان زایتسف، الساندرو میشلتو،  جیانلو گالاسی، سیمونه آنزانی،  عثمانی خوانتورینا،  سیمونه جیانلی،  ماسیمو کولاچی (لیبرو)

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا