ورزشی

اتفاقی بی‌سابقه در المپیک/ رویارویی جودوکار زن عربستانی با حریف اسرائیلی

خبرمهم: روز جمعه در رقابت‌های جودو المپیک توکیو، ورزشکار عربستانی با حریفی از رژیم صهیونیستی مسابقه می‌دهد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، در یک رویداد بی سابقه، جودوکار زن عربستانی روز جمعه به مصاف حریفی از رژیم صهیونیستی در المپیک توکیو خود می‌رود. تهانی القحطانی ورزشکار عربستانی قرار است در یک تقابل تاریخی در مقابل هرشکو اسرائیلی برود. القحطانی که سابقه شرکت در مسابقات جهانی بوداپست را در کارنامه خود دارد این بار به المپیک آمده تا برجسته‌ترین اتفاق در زندگی ورزشی خود را تجربه کند.
مقامات ورزشی عربستان به این ورزشکار زن برای رویارویی با حریف اسرائیلی چراغ سبز نشان داده تا از هرگونه تحریم از سوی کمیته بین المللی المپیک در امان بماند.
تهانی قحطانی ۲۰ ساله است و در دانشگاه تحصیل می‌کند. او پس از کسب مقام اول در مسابه سنگین وزن جودو از سوی فدراسیون جودو عربستان راهی المپیک شد.
نبیل الحسن نایب رئیس فدراسیون جودو عربستان گفت که القحطانی ملزم به دستیابی موفقیت بزرگ در اولین حضور خود در المپیک نیست، بلکه حضور او در المپیک اتفاق بزرگی محسوب می‌شود و فرصتی برای پیشرفت برای سال‌های آینده و المپیک ۲۰۲۴ است.
وی اضافه کرد: القحطانی در آغاز کار خود است و رقابت برای دستیابی به یک موفقیت بزرگ در سطح المپیک نیاز به کار بزرگ و مشارکت گسترده و تجربه دارد./خبر ورزشی

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا