ورزشی

برگزاری دربی بدون تماشاگر در عصر پنجشنبه/ مورد خاصی امنیتی در تهران وجود ندارد

خبرمهم: مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران از برگزاری دربی پایتخت در روز پنجشنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، محمد کرم محمدی امروز در پایان جلسه بررسی تمهیدات برای دربی روز پنجشنبه گفت: این جلسه با توجه به بازی میان دو تیم استقلال و پرسپولیس که از بازیهای مهم و حساس کشور است برگزار شد. با توجه به این که کرونا و محدودیت های ناشی از شیوع آن در اولویت کار ما قرار داشته و در تمام بازی ها نیز این مساله مدنظر قرار داده شده تا رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه آزادی انجام شود و همچنین با بررسی سوابق بازی‌های گذشته که انجام شده ، تلاش کردیم برگزاری این بازی نیز با رعایت پرتکل های بهداشتی نیز همراه باشد.
وی افزود: در جلسه امروز تاکید شد که پروتکل‌های بهداشتی و انضباطی مرتبط با برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی رعایت شود همه بازی‌ها بدون تماشاگر در این مدت انجام شده اما در ارتباط با برگزاری دربی با توجه به این که هیات مدیره هم در ورزشگاه حضور پیدا می کنند عموما چند نفری برای حضور تایید می‌شوند که در این بازی نیز از هر تیم ۲۰ نفر با توجه به کارتی که برای آنها صادر می شود می توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی حضور پیدا کند.
وی ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که هر چه در جلسه امروز تصویب شده، اجرایی شود.
کرم محمدی این را هم همچنین گفت: به لحاظ امنیتی مورد خاصی در تهران وجود ندارد و پیش بینی  های لازم نیز برای برگزاری این بازی انجام شده است.
مدیر کل امور امنیتی استانداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر این بازی به وقت اضافه کشیده شود به محدودیت منع تردد شبانه کشیده خواهد شد چه تصمیمی اتخاذ می شود گفت: این بازی در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه شروع خواهد شد و اگر به وقت اضافه کشیده نشود قبل از اغاز محدودیت شبانه به اتمام می رسد اما اگر به وقت اضافه کشیده شود لیستی را پیگیری می کنیم که برای آن اسامی جریمه اعمال نشود./ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا