ورزشی

بسکتبال به ژاپن رفت، فوتسال نه!

خبرمهم: تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به دلیل کرونا به ژاپن نمی رود که تیم ملی بسکتبال ایران هم اکنون در این کشور به سر می برد.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم، تیم ملی فوتسال ایران قرار بود اواخر مرداد در دو بازی دوستانه در ژاپن به مصاف تیم ملی فوتسال این کشور برود. برگزاری این دو بازی به صورت شفاهی از سوی ایران تائید شده بود اما همه چیز منوط به امضای قرارداد بود که این مهم رخ نداد. ژاپنی ها نیز در بیانیه خود در مورد لغو بازی دوستانه بدون اینکه نامی از ایران ببرند اعلام کردند دو بازی دوستانه آنها در مرداد لغو شده است.اخیرا کوراتا کنتارو مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال ژاپن گفت که بازی دوستانه ژاپن را در ماه جولای کنسل کردیم و این کار را با هماهنگی طرفین مربوط به این بازی انجام دادیم اما هیچگاه اعلام نکرده بودیم که حریف ما ایران است.
در سمت مقابل اما فدراسیون فوتبال ایران سخت گیری های مربوط به کرونا در ژاپن را عامل لغو این بازی عنوان کرد. این در حالی است که توکیو از چند روز دیگر میزبان بزرگترین رویداد ورزشی یعنی المپیک است و برگزاری دو بازی دوستانه فوتسال در مقابل این رقابت ها به چشم نمی آید.
همچنین تیم ملی بسکتبال ایران نیز هم اکنون در ژاپن به سر می برد و در جریان اردوی خود در این کشور با تیم ملی بسکتبال ژاپن هم بازی کرد.یعنی اگر بنا بود سخت گیری های مربوط به کرونا شامل حال تیم های خارجی شود طبیعتا این اتفاق برای بسکتبال ایران هم رخ می داد و به نظر می رسد دلیلی ورای مسائل مربوط به کرونا در لغو این بازی دخیل بوده است و بنا بر ادعای ژاپنی ها چه بسا اصلا قرار جدی مبنی بر بازی با ایران وجود نداشته و این اتفاق یک جوسازی از سوی برخی افراد بوده است. /ایسنا

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا