ورزشی

استقلال می‌خواهد در دولت جدید با پرسپولیس دیدار کند!

خبرمهم: استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. زمان این بازی هنوز مشخص نشده، ولی استقلال تمایل دارد این دیدار در دولت جدید برگزار شود.

به گزارش بخش ورزشی سایت خبرمهم،  قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عصر روز گذشته برگزار و مشخص شد دو تیم استقلال و پرسپولیس باید در همین مرحله از رقابت‌ها به مصاف یکدیگر بروند. این دو، پیش‌تر در همین مقطع از جام حذفی به مصاف هم رفتند که آن بازی بعد از تساوی در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی به سود استقلال خاتمه یافت.
با این حال، آن پیروزی در جام حذفی یک روی سکه است، چون پرسپولیسی‌ها همین چند وقت پیش در جریان رقابت‌های لیگ برتر، برابر استقلال به برتری رسیدند تا استقلال را تقریبا از کورس قهرمانی لیگ خارج کنند. با احتساب این دو اتفاق، حالا هم استقلال و هم پرسپولیس آماده اند تا از یکدیگر انتقام بگیرند! پرسپولیسی‌ها می‌خواهند شکست در جام حذفی برابر استقلال را جبران کنند و استقلالی‌ها هم انگیزه زیادی دارند انتقام شکست در لیگ برتر را بگیرند.
البته برنامه ریزی استقلالی‌ها هم به گونه‌ای است که ظاهرا برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه بیشتری دارند؛ آن‌ها با توجه به فاصله‌ای که در جدول رده بندی لیگ بین خودشان و تیم‌های صدرنشین افتاده، می‌خواهند قهرمان جام حذفی شوند تا هر طور شده این فصل را با یک جام به پایان ببرند. با این حال، اما شاید در این مقطع زمانی علاقه‌ای به رویارویی با پرسپولیس در جام حذفی نداشته باشند.
زمان برگزاری دربی تازه جام حذفی هنوز مشخص نشده، ولی استقلال تمایل دارد این بازی بعد از انتخابات ریاست جمهوری و روی کارآمدن دولت جدید برگزار شود. این خواسته ریشه در چند مورد دارد: اول اینکه هواداران استقلال به درست یا غلط، اعتقاد دارند پرسپولیس از حمایت دولت برخوردار است و با رفتن دولت روحانی و روی کار آمدن دولت جدید، این حمایت‌ها از بین خواهد رفت. از این مورد گذشته، وضعیت مدیریتی در باشگاه استقلال هم ثبات لازم را نداشته و فرهاد مجیدی و تیم همراهش در باشگاه، امیدوارند با روی کار آمدن دولت جدید، این وضعیت مبهم در استقلال از بین برود تا تیم با ثبات مدیریتی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد.
همانطور که عنوان شد استقلالی‌ها برای بردن جام حذفی انگیزه دارند و برایشان تفاوتی نمی‌کرد در چه مرحله‌ای از جام حذفی به مصاف پرسپولیس بروند، ولی حالا بدشان نمی‌آید در این مقطع زمان بخرند تا با خیالی آسوده‌تر با رقیب دیرینه مصاف دهند. به این مورد باید نکته‌ای دیگر هم اضافه شود تا تمایل استقلال برای هرچه دیرتر برگزار شدن دربی مشخص شود: وضعیت دستیار خارجی فرهاد مجیدی. کادر فنی استقلال منتظر ورود گابریل پین، مشاور یا دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی است، به این امید که این تیم از لحاظ فنی هم برای تقابل با پرسپولیس مهیا شود.
در آن سو، اما پرسپولیسی‌ها هم برای برگزاری دربی بی تابی می‌کنند؛ از همین روز گذشته تا به حال که مشخص شده قرار است دربی در یک چهارم نهایی برگزار شود، هواداران این باشگاه کنایه تندی به استقلالی‌ها زده اند و در فضای مجازی نوشته اند مواظب باشید تیمتان دوباره به ترکیه فرار نکند! اشاره‌ای به سوپرجام گذشته که استقلالی‌ها به دلیل حضور در اردوی ترکیه از حضور در سوپرجام و بازی برابر پرسپولیس سرباز زدند.
کی دو بازیکن پرسپولیس هم از بازی مقابل استقلال در جام حذفی ابراز خوشحالی کرده و نوشته اند آماده اند یکبار دیگر این تیم را شکست دهند.
به نظر می‌رسد با اتفاقاتی که رخ داده یا قرار است در یکی دو هفته پیش رو رخ دهد، این دربی در جام حذفی، متفاوت‌تر با بازی‌هایی شود که اخیرا پرسپولیس و استقلال داشته اند!/فرارو

جهت دریافت مهم‌ترین خبرها، ایمیل خود را وارد کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا